Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:vi låter yngwe köra över honom första mötet så slipper vi ryan sen!
Varanen skrev: Varför hjälper inte RBK till?
- Välbehövlig rutin, konstaterar Biks Stefan Bengtzén om sin nye back.
– Namnet har inte ens varit uppe, säger Stefan Bengtzén.
Enligt det värmländska nätmagasinet kanon.se ska Mika Lehtinen ha skrivit på för Bofors, men så var inte fallet. En kapad emailadress låg bakom det falska ryktet.
Bofors sportchef Stefan Bengtzén fick sin emailadress kapad under fredagkvällen, vilket ledde till att uppgiften att TPS Åbos finske back Mika Lehtinen skulle ha skrivit på för den värmländska klubben.
En uppgift, som dessvärre för Bofors, är osann och som snabbt letade sig vidare över Internet.
Så Bofors får leta vidare efter en tung backförstärkning, samtidigt som hockeycentralen.se förstås bara kan beklaga att människor inte bara sprider falsk information, utan dessutom gör det under andra personers namn.
Varanen skrev:Bödker kan inte jämföras med Paukkunen eller Lehtinen.
Varanen skrev:Du har givetvis helt rätt om att man måste jämföra positioner/roller mellan lagen, men håll med om att Silly Season hittills inte varit särskilt het för AS-lagen. Inga förvärv som gjort att man tappar andan. Jag skulle oroa mig lite för er målvaktsposition om jag hetat Mygeli (Observera den finska stavningen). Av de nyförvärv ni signat så skulle jag kunnat tänka mig Martin Johansson och givetvis Zackrisson. Men ni har ju en del från tidigare...frågan är om er trupp kommer hålla högre klass än fjolårssäsongens. Jag är tveksam.
Varanen skrev:jag kan inte se att ni hittills skulle ha ett bättre lag än förra säsongens på pappret.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster