Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Toyspeed skrev:Stämmer bra.
Chansen/risken att han spelar i TAIF ser ja som helt obefintlig.
Mvh Johan
Toyspeed skrev:Vad gäller pengarna som skulle gå till CJ så är väl dom redan använda till övriga värvningar?
I smp så verkade de lite som om jänkarn kostade rätt bra??
Dragkampslakej skrev:Det beror ju på hur man ser det anser jag! Ser man till Växjö lakers historia och inte blandar in Växjö HC så har ju CJ varit med större delen. För egen del tycker jag att han betytt otroligt mycket för Lakers och därför är värd att ha tröjan i taket. Hur många sässonger hit eller dit spelar ingen roll. Som Bizon brukade skrika den här har vi kört sedan div.2 säg oH ah Jacobsson....
Bör kanske tillägga att jag då ser till det han utfört på isen för Lakers under flera säsonger.
Primeau skrev:...det finns tydligen ekonomi för värvning av ytterligare två klasspelare...
Toyspeed skrev:De är ingen som bryr sig att tröjan skulle hängas upp. Dom flesta skulle väl småskratta iofs skulle ja tro. För när lakers har funnits lika länge som TAIF så skulle man inte kunna se taket för alla tröjer ni hänger dit. Kan väl knappast räcka med ett par säsonger för att få sin tröja dit spikad väl??
carl skrev:Är det den här Stefan Nilsson vars tröja hänger i taket på Växjö ishall?
http://www.eurohockey.net/players/show_ ... rial=37784
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster