c70t5 skrev:Det förhandlas alltså med tre backar för tillfället. En svensk och två finska. Varanen, vad finns det för potentiella-/realistiska backar i Finland som skulle kunna tänka sig spel i Växjö Lakers? Har du snappat upp något rykte på de finska forumen?
Nej, tyvärr. Precis som i Sverige börjar finnarna först nu få upp ögonen för AS lite smått. Inte minst AS-lagens målvaktsvärvningar har medfört lite mer intresse. Så AS diskuteras inte flitigt. Jag har tidigare nämnt
Mika Lehtinen från TPS. Om han är realistisk vet jag inte. Tyvärr har han varit skadad i slutet av förra och genomgått en operation. Jag är osäker på hur rehaben går.
Ni kan kolla själva vilka som är osignade under den här länken:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?jo ... u=pelaajat
Längst ner på sidan står det
Ilman sopimusta olevat pelaajat (Spelare utan kontrakt). Maalivahdit (målvakter) - Puolustajat (backar) - Hyökkääjät (anfallare).
När ni vill kolla nästa lag klickar ni bara på lagnamnet till vänster i menyn. Länken går till första namnet på listan (Blues). När ni klickar på spelarnamnet står en presentation som inte säger er något, men längst ner står karriär-statsen.
Förkortningarna efter namnen:
vp - vänsterback
op - högerback
kh - center
vlh - klar för Lakers...nej vänsterforward
olh - högerforward
lh - ytterforward