Shawn McEachern

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Shawn McEachern

Inläggav Experten » lör jul 01, 2006 9:29 pm

här har vi en spelare som henrick skulle få till växjö lakers och han är uppsatt på elite prospects transfer sida.han är på slutetav sin kariär och har massa med rutin.lite som podejn och han kanske ochså vill avsluta sin kariär i en mindre liga.jag hoppas att henrick jobbar stenhårt på detta så att han värvar en spelare som imponerar lite iallafall.Shawn McEachern har rutin och vet hur man ska göra mål.ha nolan som senter och shawn som ytterforward.men man ska inte hoppas för myket när det är henrick som sköter vävningarna för hitils är det ju ingen höjdare direkt. :x :( :( :? :x

http://www.eliteprospects.com/
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5675
Experten
Forumamatör

Inläggav Lakersfan_03 » lör jul 01, 2006 10:07 pm

Vi kan ju alltid drömma
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » mån jul 03, 2006 6:55 pm

Han presterade inte direkt i fågelklubben, snarare tvärt om
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Re: Shawn McEachern

Inläggav Fredrik R » mån jul 03, 2006 8:56 pm

Experten skrev:hitils är det ju ingen höjdare direkt. :x :( :( :? :x

http://www.eliteprospects.com/
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=5675

Inte????

Vad hade du väntat dig?
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav ruppo » mån jul 03, 2006 11:02 pm

Nä, usch... han skulle jag faktiskt inte vilja se i Lakersdressen... måste finnas unga hungrigare spelare som skulle kunna prestera bra...
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav Flest mål vinner » tis jul 04, 2006 9:10 am

Skulle inte en kille som platsade i NHL 05/06 (28 matcher) vara bra nog för Lakers?

Jag tror att 15 års rutin av spel i NHL skulle vara precis vad vårt unga lag behöver. Jag tror stenhårt på att nyckeln till framgång 06/07 för Lakers är att de talangfulla lag som vi redan har lyfter sig ett par snäpp.

Sedan tror jag inte att en spelare av denna kaliber går att lösa med vår budget, men det är en annan diskussion.
Flest mål vinner

Inläggav ruppo » tis jul 04, 2006 9:51 am

EFter lite eftertanke så skulle det nog ändå vara rätt ok. Med tanke på den unga åldern i laget så skulle nog en med så pass mycket rutin var guld värd! Det enda frågetecknet som jag ser det är hans motivation och "hungrighet", för saknas motivationen o allting så kan det nog lätt bli att han mest kostar pengar!
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav C70T5 » tis jul 04, 2006 6:41 pm

Jag ställer mig aningen fundersam till Shawn McEachern - hur är det med motivationen egentligen? Växjö Lakers sista(?) spelare måste sprudla av självförtroende, vara hungrig, kunna producera poäng (ett måste*) och ha rutin. Det är kanske att hoppas för mycket, men det skulle definitivt inte skada med en helt komplett spelare. Shawn McEachern har förvisso gjort bra ifrån sig i NHL, men floppade väl ganska så rejält i Malmö. Till hans försvar skall det dock tilläggas att han endast spelade sex matcher, kan kanske vara svårt att komma in i gamet då. Nä, jag vet inte vad Vi supporters vågar hoppas på - men det känns på något sätt som att själva affären drar ut på tiden. Det är nu upp till Chief Evertsson att dra hem ett jefvligt bra kontrakt. Namnen och spekulationerna flödar ju inte precis - ingen vet ju hur Chiefen resonerar. Har Chiefen tagit semester?

*Steve Potvin är en sådan spelare som man vet leverar i allsvenskan - alltså INGEN chans-/junior-/talangvärvning.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » tis jul 04, 2006 6:50 pm

Skit i nordamerikanarna nu chiefen. Ge oss Jimmie KRAFT! Där får C70 sitt självförtroende, jag min attityd, och klubben de nödvändiga målen. 5 hela AS-säsonger borgar för en del rutin.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Sikson » tis jul 04, 2006 8:29 pm

På tal om kanadensare, vet jag att denne spelare står utan kontrakt för tillfället. Han känner ju Kempe väl också. Och Lakers med "bäste kompisen" Johan Andersson.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4324
Användarvisningsbild
Sikson
Forumamatör

Inläggav Nyström han e kung i VLH! » ons jul 05, 2006 7:00 pm

Sikson, vi letar skytte kungar i från AS och högre... INTE blivande bänk värmare tyvärr!
VLH ÄR DOM BÄSTA!!
Användarvisningsbild
Nyström han e kung i VLH!
Forumamatör

Återgå till Silly Season