Baloo skrev:Jag måste passa på att berömma för en mycket väl fungerande hemsida.
Gillar den nya given med nedräkning till nästa nyförvärv.
BRA JOBBAT...
Razzel skrev:Visst men hur svårt är det att ställa om klockan på sin egen dator? Borde väl kunna lösas på annat sätt kanske?
Razzel skrev:Visst men hur svårt är det att ställa om klockan på sin egen dator? Borde väl kunna lösas på annat sätt kanske?
Gardener skrev:Jag håller med. Kategorin "Lagbygget 06/07" är ordentligt förvirrande och borde kunna skrivas på ett smidigare sätt. Sedan så ställer jag mig frågande till hur hemsidan sköts strikt informationsmässigt. Varför skrivs det inget om Växjö Lakers försäsongsträning, varför finns det inga intervjuer med de nya spelarna, intervju med Kempe, intervju med Henrik om det totala lagbygget som nu är klart, etc. Nä, riktigt uselt faktiskt. Bara för ett par år sedan så var det mycket bättre än vad det är nu. Anderzon(?) var riktigt grym med sina reportage och försäsongsanalyser. Nu såg jag iofs att det söktes medarbetare till hemsidan, men ska det verkligen behövas flera personer för att göra lite intervjuer och reportage på försäsongen. Vilka lag ska Växjö Lakers möta när dom är i Tjeckien, ingen som vet? Tummen mitt i handen eller är intresset från de ansvariga för dåligt?
Snoken skrev:Å klart som korvspad att en person själv inte kan sköta hela webbgruppen. Ett oavlönat heltidsjobb vill väl ingen ha...
Snoken skrev:Jag är övertygad om att sidan fylls med information den närmaste tiden ju närmare säsongen vi kommer.
Vilka är dina visioner och målsättningar med officiella sidan?
- Att den ska vara "levande"!! Det är otroligt viktigt att det hela tiden händer saker. Sidan ska uppdateras minst varannan, var tredje dag annars lessnar folk. Dessutom är det väldigt viktigt att det hela tiden finns en viss "glimt i ögat" i allt man gör. Annars blir det lätt så tråkigt och träigt, i alla fall enligt mitt tycke. För SSK:s del kommer jag försöka få så många läsare som möjligt, vilket i slutändan kanske kan öka intresset för klubben som helhet!
Gardener skrev:Blablablabla...
ruppo skrev:Kan erkänna redan nu så blir det inget snack om saken, det är jag som är Robert Sandberg på hemsidan som skriver diverse artiklar...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster