Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakers00 skrev:Min källa har pratat med en högt upp i Lakers...........
OA --------- säger OA ------------
Zebbe skrev:Lakers00 skrev:Min källa har pratat med en högt upp i Lakers...........
OA --------- säger OA ------------
Nog illa att han berättade för dig.
För tydligen kunde du inte hålla käften utan missbrukade ditt förtroende kapitl omg i såfall.
trodde silly Season var över.
Zebbe skrev:Helt fantastiskt.
Tydligen verkar det finnas ett antal personer som vet ngt,
eftersom de inte berättar vilken spelare det rör sig om, så måste ju informationen kommit er till godo i förtroende och med löfte att inte sprida vidare det som ni vet. el???????????
Hur kommer det sig då att man skriver vinklingar om att saker är på gång och ser till att rykterna drar igång osv...? Är det så man bevarar ett förtroende i såfall ????
Om det nu är så att ngt är på G, så tycker jag inte att vissa forum deltagare skall vara stolta med att säga: Vad var det jag sa!!!!
Utan faktiskt skämmas över att man inte kunde hålla käften!!
ja jisses......
Zebbe skrev:Om det nu är så att ngt är på G, så tycker jag inte att vissa forum deltagare skall vara stolta med att säga: Vad var det jag sa!!!!
ja jisses......
Primeau skrev:Zebbe skrev:Om det nu är så att ngt är på G, så tycker jag inte att vissa forum deltagare skall vara stolta med att säga: Vad var det jag sa!!!!
ja jisses......
Zebbe: VAD VAR DET JAG SA?
Primeau skrev:Zebbe skrev:Om det nu är så att ngt är på G, så tycker jag inte att vissa forum deltagare skall vara stolta med att säga: Vad var det jag sa!!!!
ja jisses......
Zebbe: VAD VAR DET JAG SA?
Viktor666 skrev:Tja, men faktum är att vi sitter här med en tråd på 4 sidor med 115 inlägg där det inte står ett förbannade dugg.
Förutom att folk är VÄLDIGT ivriga att visa att de minsann vet något som inte andra vet...
Zebbe skrev:För två år sedan straffade det sig rejält när vissa inte kunde hålla käft om saker och ting.....tips Wernblom, och josefsson nuvarande SSK dåvarande Rögle.
Lakers var då mycket nära att skriva med Wernblom då rykten började spridas...Vips så viste SAIK att ngt var på G sen vet ni resten
Baloo skrev:Viktor666 skrev:Tja, men faktum är att vi sitter här med en tråd på 4 sidor med 115 inlägg där det inte står ett förbannade dugg.
Förutom att folk är VÄLDIGT ivriga att visa att de minsann vet något som inte andra vet...
Vad är det som skiljer denna sillytråden från övriga silly trådar det är ALLTID någon som tror sig veta mer än andra. Sällan mycket sällan är det helt tyst när det ryktas om en "ny" spelare. Men bara för att det är CJ ska det bli ett jävla liv när någon "läs Baloo" tror sig veta något.... Silly tråden är silly FACE IT
buck skrev:dessutom, det står att CJ KAN snart vara klar... det kan mycket väl vara så att SMP skriver det för att de läst det här på forumet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster