Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
{SweET}Wolger skrev:Har han försäsongstränat ? Är han sugen på att spela ?
{SweET}Wolger skrev:Ta nu och lugna ner er lite ... Visst är det jätteroligt att CJ är tillbaka ... men vänta nu och ge mannen lite tid ... Hur har han tränat ? Har han försäsongstränat ? Är han sugen på att spela ?
Alltså ... jättebra att vi har ett fullt lag med bra forwards ... men tat lugnt nu ... det är ju inte Peter Forsberg som har skrivit på ...
Som jag sade innan ... hellre en hungrig junior än en omotiverad, otränad CJ. Vill se först innan jag jublar, man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken.
MISSFÖRSTÅ MIG RÄTT:
Jätteroligt att han har skrivit på och jag hoppas att han är så bra som bara han kan vara ... men det är ganska mycket frågor som återstår innan vi kan jubla.
! Welcome back #16 !
FORZA LAKERS
Räven skrev:Jag tillhörde dem som beklagade mig över hans ständigt återkommande obeslutssamhet och otroligt utdagna svar på om han ska signa kontrakt eller inte. Det är nog inte många spelare som aggerar som han gjort genom tiderna. Det är det negativa, som jag ser det.
Men sedan har han otroligt positiva saker och det är hans kvallité som hockeyspelare. Därför ser jag positivt i och med att han spelar för oss kommande säsong. Han lär väl ligga efter med skridskoträningen, barmarksträningen har han väl skött tillsammans med Åkesson.
Flest mål vinner skrev:Toyspeed skrev: Därför för mig så ser ja hellre Arvidsson i TAIF i år än CJ.
Vad ska man säga!
Det är ju så man tappar hakan.........
Helt ärligt så tror jag att Yngwe hade tagit plats i laget före Arvidsson.
LasseMaja skrev:Har Yngwe någonsin varit ens påtänkt för ett juniorlandslag?!!! Tror nog att Arvidsson är minst 1 klass bättre. Sen hade jag hellre sett Jacobsson i Taiftröjan iår än Arvidsson men det är en annan sak.
Räven skrev:En spelare får aldrig gå före laget, lika lite som att en spelare sätter jaget före laget. Jag tror nog att de flesta tycker att Christians utdragenhet vid varje kontraktsförhandling är negativt. Men som sagt, en bra hockeyspelare är han.
NEDOMANSKY skrev: vi får se efter säsongen om Arvidsson håller sin Landslagsplats.
.
c70t5 skrev:Skulle han vara en glidande diva som drar ut på varje kontraktsförhandling? Knappast. Du måste ju förstå att Chrille har blivit pappa och har kanske, i stundens allvarliga hockeyhetta, lite mer än Växjö Lakers att prioritera och tänka på - därav dröjsmålet.
AP skrev:Han måste ha en helvetes massa ungar hemma nu då. För det var väl sådär 10´de säsongen i hans karriär som han förhalade kontraktsförhandlingarna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster