Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lobo skrev:SSK och Erik Norbäck går skilda vägar. Av tidigare händelser när spelare och klubbar gått skilda vägar så gissar jag att han hamnar i Nyköping alt Oskarshamn eller Nybro då dessa klubbar verkar ha hål att stoppa honom i.
c70t5 skrev:Växjö Lakers skulle ju kunna vara stand-in för Nybro och ta sig an IKO på fredag istället - det tycker jag vore en helt fantastisk lösning! Då har man ju fått in den matchen som man tappade mot norska Comet.
Bring it on...
/T5!!
Lobo skrev:SSK och Erik Norbäck går skilda vägar. Av tidigare händelser när spelare och klubbar gått skilda vägar så gissar jag att han hamnar i Nyköping alt Oskarshamn eller Nybro då dessa klubbar verkar ha hål att stoppa honom i.
Lobo skrev:Curtains : Nyköping har varit snabba med att ragga spelare innan från klubbar med kris, AIK som blev degraderade lyckades Nyköping plocka till sig Wallenberg och Hucko, likaså så tog man sig an spelare när Hammers gick i KK. Sen ligger Nyköping geografiskt bra till för en storstockholmskille.
Primeau skrev:Knäskadan i princip läkt. Jo jo
LAKEJ89 skrev:Nyvboo
Herr Oberst skrev:
Förresten, er trupp ser knappast särskilt stark ut. Riktigt svag faktiskt.
Herr Niles skrev:Då har du nog inte hängt med riktigt misstänker jag. Har lite svårt för folk som ger sig in i recensioner av andra lag i en tid på säsongen när de flesta på sin höjd sett det egna laget några få gånger. Ger mig inte ens in på någon djupare analys av mitt eget lag ännu, då laget var långt från komplett senast jag såg dom. Men det verkar lovande i alla fall.
Herr Oberst skrev:
Hur bra ert lag är vettefan. Däremot är det tydligt att ni inte har tillräcklig bredd i truppen.
När jag skrev ordet "stark" så blev det nog lite fel, men jag trodde ändå alla skulle förstå vad jag menade när jag satte in det i det sammanhanget. Tydligen hade jag fel.
Primeau skrev:Kyparn, till skillnad mot Lakers har Rögle har i år en verkligen BRED trupp: allt från världens bäste back till en knäskadad dalmas
Primeau skrev:Perry: hemmablinda är nog bara förnamnet
Vestberg är säkert en duktig hockeylirare, det blev bara så absurt att läsa Oberst länk: artikeln börjar med att nämna att Bandyklubben drabbats av skador men att man nu minsann hade förstärkt med denne Vestberg...som håller på att rehabilitera sej från en knäskada.
Kenny platsar i vilket lag som helst, även Lakers! I övrigt vet jag inte nån på rak arm från årets rbk-trupp som skulle platsa hos oss. Killen som lirat i nhl borde kunna glänsa om han nu inte är en seg föredetting på väg utför. De flesta jag "ogillade" hos er förra året har dessbättre lämnat skutan (Ahlstrand är kvar).
Friska havsvindar - jag HATAR när det blåser!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster