Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mänsklig skrev:klacken komer inte fören det är en kvart kvar .vi är i alla fall minst 20 stycken när det öppnar kl 6 vilka är klacken??????
bobba skrev:men det kan ju va kul nån match och vara där en timme innan och sjunga lite
Coffe #800 skrev:Vi har plockat poäng mot topplag förut eller hur ?? ... Alla matcher kan man vinna.. alla lag kan vinna mot alla...
bobba skrev:Glöm inte bort borta premiären mot bofors minst 2 bussar haha
Lakersfan_03 skrev:Coffe #800 skrev:Vi har plockat poäng mot topplag förut eller hur ?? ... Alla matcher kan man vinna.. alla lag kan vinna mot alla...
i Lakerdome går inget lag säkert det har jag sagt förr och säger det igen , kolla bara 6-2 mot MIF och den makalösa vändningen mot Rögle.
i ett kokande lakerdome är det svårt att ta poäng för bortalagen
Coffe #800 skrev:Tycker jag me !!
kan avslöjja redan nu att Tifot kommer blir så saaatans maffigt !!!!!!!!!!! missar ni matchen så missar ni hela säsongen... nästan iaf
alfax skrev:Coffe #800 skrev:Tycker jag me !!
kan avslöjja redan nu att Tifot kommer blir så saaatans maffigt !!!!!!!!!!! missar ni matchen så missar ni hela säsongen... nästan iaf
Kanske man trots allt ska ha sittplats då ..för står man i klacken får man ju inte se upplevelsen.....
All heder till ER som gör dessa tifon Ni gör en jätteinsats!!!
Lakersfan_03 skrev:Inte en chans att man missar premiären man avbokar allt redan hela veckan.
Det är full fokus som gäller på hemmapremiären då börjar det j*vla igen.
har ni kollat spelschemat för lakers?.
i oktober månad kan vi plocka väldigt mycket poäng.
men däremot i november är det bara topplag vi möter..
Sundin skrev:Lakersfan_03 skrev:Inte en chans att man missar premiären man avbokar allt redan hela veckan.
Det är full fokus som gäller på hemmapremiären då börjar det j*vla igen.
har ni kollat spelschemat för lakers?.
i oktober månad kan vi plocka väldigt mycket poäng.
men däremot i november är det bara topplag vi möter..
Då är det i November vi ska visa vad vi står och om vi ska hänga med i toppen.
LAKEJ89 skrev:Åk skridskor så tror jag tillomed att per "fåntratt" claesson ge fan i att blåsa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster