Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kojjo skrev:Det är klart det ska BUAS. Om inte, behöver man
ju inte heller BUA när vi ha en utvisad heller.
Kjellsson skrev:Är det något våra motståndare är vana vid så är det väl att åka in i dödstysta ishallar...
buck skrev:Asså, jag tycker inte illa om nåra lag (förutom TSoS i vissa lägen) och vill därför inte bua ut nåra när vi är på hemmaplan. Att, som när vi var i i Tengsry, bua ut HEMMALAGET är en bra psykning och DÅ kan jag köpa det...
Men bua ut gästerna känns lite småsint, och ska jag vara uppriktig och ärlig (och det ska jag) så tycker jag att vi står över sånt beteende. Det kan vi lämna till Jonstorp eller Tyringe.
Bizon skrev:Jag står på mig om att det ska buas, för det är våra motståndare som kommer in på isen!!
Jag skulle iofs. tycka att det vore coolt om det skulle vara helt tyst när motsåndarna kommer in på isen om det nu vore helt tyst, vilket jag tror är omöjligt då det finns något som kallas borta supportrar och ni vet ju vilket stöd Lakers känner när dom kommer in på bortaplan och vi står där och hejar?
Då är det ju alltid tyst för att det typ bara är vi i hela hallen, tror inte ni att det skulle bli samma effekt här hemma om vi var helt tysta och Troja kom in på isen och dom har 200 fans som skriker????
Bara en tanke!
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 14 gäster