Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:En liten Besserwisser () gällande statistik . För att använda Rögle som exempel så kommer dom STATISTISKT inte närmre en förlust ju fler omgångar som spelas. Eftersom det är en ny match varje gång så nollställs statistiken och dom är vid matchstart lika LÅNGT ifrån eller lika NÄRA en förlust ELLER en vinst.
Men visst... för eller senare LÄR dom torska och gärna den 5 nov. Som absolut värsta scenario kan jag sträcka mig till den 17 nov.
Tror också att vi blandar äpplen med päron i denna tråd,är själv nöjd med en 7:plats ,men för den skull ska vi inte se en match som omöjlig ,det har LAKERS bevisat förr och kommer att göra det i fortsättningen.NEDOMANSKY skrev:
Det stämmer att jag är NÖJD om vi är 7:a när serien är färdigspelad, vilket innebär att vi haft ett antal härliga hockeystunder som Lakersfans samtidigt som det knorrar till sig med play-off.
.
A-sta skrev:Vi är nog i så fall det enda laget som spelar för att komma sjua.
Jag anser att vi spelar för att komma sämst sjua och helst etta.
Angående vinnarskalle vill jag påsta att ert resonemang tyder på att ni inte har vinnarskalle. Detta gäller inte bara idrott utan allt i livet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster