Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Curtains skrev:
- Att kasta skit på Fagervall är för mig underligt. Får mig osökt att tänka på Englands fotbollssupportrar och dess media. Så fort en tränare inte kan få utt ett topplag ur halvkassa spelare så är det enbart tränarens fel. Han lyckades i IKO, han föll i IKO. Han var en skit som gick till Växjö, han var en skit som tog Markusson med sig men han är en tränare som presterar bra resultat när han får ett lag att arbeta med som har en rimlig potensial att nå den plats som förväntas. Han nådde kvalserien med en god upplaga av IKO, och sparkades med en mindre bra trupp, anställd utav styrelsen. Han misslyckades i Växjö efter att ni inte hade en konkurenskarftig trupp. Kämpe lyckas men visst är er trupp bättre i år än i fjol? Tränarens stil är inte okänd då man kontrakterar honom, han kör sin linje och det är styrelsen som valt den. Passar inte den linjen är det styrelsens fel. Tränaren kan inte bli någon skådespelare och köra en linje som inte är förenad med hans stil.
Nu ses vi på några goa matcher boys...
Over and our!
Curtains skrev:
- Att Fagervall valde att gå själv var något jag inte var påläst på men det gör mig bara ännu mer förundrad. Blev ni då arga för att tränaren ni hatar valde att flytta då kontraktstiden gått ut? Ville ni alltså ha honom kvar?
c70t5 skrev:Björklöven förstärker-/breddar truppen med den elitseriermeriterade centern Magnus Gästrin.
/T5!!
Zebbe skrev:Vadå räven???
finns väl andra som kan passa på istället...
Fagervall suger och är "ruskigt ruskigt" kass
Roggan skrev:Enligt Expressen är Daniel Wessner klar för Mora.
Hmm...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 22 gäster