Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Camel skrev:Jag hoppas att sportchefen sitter med telefonen i örat nu, för en ersättare till Steve Saviano måste till. Såg han inte det i dagens match så måste han vara blind. Mot Södertälje på måndag så måste en spelare ha tillkommit till truppen.
När Lakers nu ligger i toppen så kan man ju inte svika hela länet och supporterskaran med ett tafatt agerande!!!!!!
//Camel, utan filter
Varanen skrev:Tidigare har vi värvat med anknytning till Pelicans och TPS. Jag ser att vi har Musta på besök på forumet. Du kanske kan ge oss något potentiellt namn?
Varanen skrev:Varför inte en svensk? Jens Bergenström har inte producerat enligt förväntningarna i Saipa. Vill de ha honom kvar?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=876
Anders L skrev:Finns det någon karl som du inte gillar?
c70t5 skrev:Chief Evertsson borde lägga ett bud på Antti Virtanen. Många likheter med Stiig. Han är liten, snabb på grillorna och gör bra med poäng i rätt omgivning. Ta hit honom...
Varanen skrev:Jag har faktiskt inte koll på marknaden alls just nu. Jag bara funderade på Antti Virtanen som ju fick sparken från Skellefteå.
Mygel skrev:Lakerdome skrev:Förre Troja-spelaren Justin Kelly har enligt Eurohockey lämnat Linz. Ta hit honom!!
Vad ska ni med honom till?? Har ju inte direkt haft någon lysande karriär sen han lämnade Troja.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster