eddan skrev:Mailman skrev:Det här ska bli riktigt kul...Fredagsmatch, två topplag, fullsatt o derby.
Postagubben längtar tills fredag....
En fråga till dig. Hur fan får du ihop det till ett derby?
Önsketänkande... Grabben vill väl bli smålänning
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
eddan skrev:Mailman skrev:Det här ska bli riktigt kul...Fredagsmatch, två topplag, fullsatt o derby.
Postagubben längtar tills fredag....
En fråga till dig. Hur fan får du ihop det till ett derby?
För Rögle känns nog detta som ett derby, då vi är deras närmsta motståndare avståndsmässigt i meter mätt.
Medans vi har Nybro och därefter Oskarshamn närmast.
Önsketänkande... Grabben vill väl bli smålänning
Linkankopia skrev:Eftersom Rögle spelat bättre UTAN Kenny Jönsson så tror jag att jag anar en intern kupp.
Loseddos skrev:Det ska som bekant spelas om det först. Jag tror på en riktigt tät match, men Lakers drar sista strået. Läktarmatchen är en öppen historia.
#54 skrev:Jag vet hur vi ska vinna, kapa #40 pär, ett litet benbrott eller liknade i en osynlig interference. då blir det svårt för rögle att göra mål.
Sen kanske någon kunde slå masken av den AnonymeAkoholisten i kassen med, vad glad jag skulle bli.
#54 skrev:Jag vet hur vi ska vinna, kapa #40 pär, ett litet benbrott eller liknade i en osynlig interference. då blir det svårt för rögle att göra mål.
Sen kanske någon kunde slå masken av den AnonymeAkoholisten i kassen med, vad glad jag skulle bli.
Patrik_AIA skrev:#54 skrev:Jag vet hur vi ska vinna, kapa #40 pär, ett litet benbrott eller liknade i en osynlig interference. då blir det svårt för rögle att göra mål.
Hot om våld och ärekränkning.
Tur att detta idiotinlägg inte författats av någon röglesupporter. I så fall hade det blivit en helsida i Kvällsposten.
Väx upp, grabben/tjejen!
Bäste Patrik, det vore det sista jag ville vara med om i idrotten att man tar hämnd på detta sätt.vad som hände i Ängelholm var att det var befogat med en 2-minutare på målvakten absolut inte att han gick in för att skada Salvanio.Patrik_AIA skrev:#54 skrev:Jag vet hur vi ska vinna, kapa #40 pär, ett litet benbrott eller liknade i en osynlig interference. då blir det svårt för rögle att göra mål.
Hot om våld och ärekränkning.
Tur att detta idiotinlägg inte författats av någon röglesupporter. I så fall hade det blivit en helsida i Kvällsposten.
Väx upp, grabben/tjejen!
Loseddos skrev:Haha! Ironi Patrik_AIA??
c70t5 skrev:Det ska bli intressant, mycket
intressant! Ta med pass, biljetter och karantäns-/vaccinationsbevis nu pojkar så ni med all säkerhet blir insläppta i poppiga Lakerdome
alfax skrev:Bäste Patrik, det vore det sista jag ville vara med om i idrotten att man tar hämnd på detta sätt.vad som hände i Ängelholm var att det var befogat med en 2-minutare på målvakten absolut inte att han gick in för att skada Salvanio.
Ibland skäms jag för inlägg som inte har med verkligheten att göra.
Jag har också A.A i mina begynnelsebokstäver och tycker inte det att tillför något att man går in på en helt annan sak på ett hockeyforum.
Loseddos skrev:Tja. Läser man allt som skrivs på ett forum utan att ha med sig ens ett uns ironi i bakhuvudet bör man nog sluta läsa på ALLA forum genast. Klart jag kan se humor i det, och i samma andetag som jag läser det tar jag inte det på minsta allvar. Om du väljer att inte göra det? Tja! Det är ditt val. Jag gör mitt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster