Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Loseddos skrev:Jag tror inte våra åsikter skiljer sig sådär värst mycket, men om JAG hade läst ett sånt inlägg på AIA-s forum så hade jag inte reagerat så värst hårt.
Till sist vill Bobo skicka en hälsning till fansen:
Vilket makalöst tryck ni skapar. Trots att vi spelade så pass dåligt i andra perioden mot Björklöven så slutade ni aldrig att sjunga. När jag kom in i båset till tredje perioden fick jag fan i mig ståk*k. Ni ska också veta det att spelarna blir extra laddade när det är mycket liv på läktaren. Ni är otroligt viktiga!
Patrik_AIA skrev:Loseddos skrev:Tja. Läser man allt som skrivs på ett forum utan att ha med sig ens ett uns ironi i bakhuvudet bör man nog sluta läsa på ALLA forum genast. Klart jag kan se humor i det, och i samma andetag som jag läser det tar jag inte det på minsta allvar. Om du väljer att inte göra det? Tja! Det är ditt val. Jag gör mitt!
Jag gillar humor och ironi men när det handlar om att önska att någon drabbas av benbrott och kalla en namngiven person för anonym alkoholist så tycker i alla fall inte jag att det är det minsta roligt.
Detta skulle jag tycka lika illa om oavsett vilket lag han spelade för.
Bara att konstatera att vi har helt divergerande människosyn.
Beckis skrev:Tror ärligt talat att våran divergerande människosyn är lika lågt i båda lägren ibland...
Ena dagen kallar vi folk för "fi**a" andra dagen för anonyme alkolisten, i min värld är det lika illa....
Men visst vore det roligare om vi utnyttjade den verbal rörligheten till ngt vettigt.
Lakersfan_03 skrev:Bara jag som är sjukt taggad inför imorgon ?.
Bara jag som tror på läktarseger imorgon ?
Bara jag som tror på matchseger imorgon ?.
Bara jag som har tankar om att helgen ska vara perfekt?.
bara jag som ska fira efter matchen ?.
Bara jag som ska sjunga så det ekar imorgon ?.
Dorza skrev:Banny lagg
Patrik_AIA skrev:Beckis skrev:Tror ärligt talat att våran divergerande människosyn är lika lågt i båda lägren ibland...
Ena dagen kallar vi folk för "fi**a" andra dagen för anonyme alkolisten, i min värld är det lika illa....
Men visst vore det roligare om vi utnyttjade den verbal rörligheten till ngt vettigt.
Ett förtydligande:
Med "vår" avsåg jag under diskussionens gång specifikt mej och Losecdosen, alltså inte "vi röglefans" kontra "ni lakersfans".
Det är alldeles knasigt att bunta ihop en hel supportergrupp på det sättet.
Exempelvis var jag och Alfax ju inne på samma linje från början och till slut var väl även Losecdos med på samma tåg
Var och en måste ta ansvar för vad han eller hon gör, vare sig det gäller att skrika könsord eller skriva nedsättande epitet om personer i ett forum.
För egen del föredrar jag varken det ena eller det andra.
rbk_ skrev:300 Röglefans på ståplats kommer att dominera imorrn!
FY FAN va kul det ska bli.
ÄLSKA RÖGLE!
Patrik_AIA skrev:Var och en måste ta ansvar för vad han eller hon gör, vare sig det gäller att skrika könsord eller skriva nedsättande epitet om personer i ett forum.
Dorza skrev:"ska 300 aiare slå 600 lakejer ?"
Ja, det ska ske:)
Men visst, en trumma och dunkadunka musik överröstar ju oss också
LAKEJ89 skrev:rbk_ skrev:300 Röglefans på ståplats kommer att dominera imorrn!
FY FAN va kul det ska bli.
ÄLSKA RÖGLE!
Hahaha, dessvärre kommer ni att få åka hem så besvikna.
c70t5 skrev:Och detta skrivs alltså av en före detta forumsadministratör på AIA's intranätforum där ovanstående påståenden flödar i massor. Mycket skit har jag läst, men detta tar fan i mig priset. Jag blir tårögd och harmynt på samma gång!
Glans skrev:Men det är så j-vla svårt att höra vad ni säger i klacken, fattar nada. Men det har väl med att ni är grannar med Danmark.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster