Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LasseMaja skrev:Ni har inte varit i allsvenskan särskilt länge så det är inte alls många år sedan detta hände.
buck skrev:
Kanske han kan få Sundbom och Oskar forss att göra comeback åxå?
LasseMaja skrev:Ni har inte varit i allsvenskan särskilt länge så det är inte alls många år sedan detta hände.
LasseMaja skrev:Just ja, 7 år för er förening är LÄNGE!!!
LasseMaja skrev:Ni är för roliga!!! Mattias Persson i Taif är iaf ett exempel på spelare som lätt skulle ta en plats i Lakers.
Det där med Fors tänker jag inte kommentera mer än att det som skrevs säger ganska mycket om Oscar också.
Även om Blomman gör en bra säsong i Taif så lär han väl inte hamna hos er nästa, han sa ju nämligen att han ALDRIG skulle ta på sig en Växjötröja igen.
LasseMaja skrev:Jag anklagar absolut ingen. Men jag tycker att man är otroligt naiv om man tror att Taif är enda laget i hockeysverige som klantat sig. Trist med folk som titt som tätt måste ta till såna saker för att göra sig roliga.
buck skrev:jahapp, nu tränar han med TAIF.
Undrar när sportchefen Eskil ska kontakta Arup och Nyström? Kanske han kan få Sundbom och Oskar forss att göra comeback åxå?
nu börjar det nästan bli pinsamt...
Räven skrev:Blomman kommer aldrig att spela för Lakers, det är det är jag helt säker på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster