Ny transatlant --> [Paul Cabana]

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Camel » tis dec 12, 2006 12:58 am

Jag vet att karlsson är ett lån tack å lov men varför ta hit honom vad fyller han för funktion det är ju för fan en poängspelare som vi behöver!!!!! Ditt snack om att nolan inte funkade i laget och att supervärvningen paul skulle göra det nu är ju bara så löjligt. Att han känner Saviano har väl ingen ifrågasatt men vad FAN ska han tillföra laget. Det är ju poäng som behövs ingen brunkarkompis som funkar bra socialt. Steve har väl funkat bra utan att ha någon att hålla i handen. Eller????? Det är på ISEN som vi gör poängen!!!!! Jag är glad över att vi fått hit Pikarainens ersättare men någon ersättare för poäng-nolan är han inte. Men sedan så var han ju billig som fan med tydligen. Är detta någon social verksamhet eller?? Måste ju göra poäng det är ju det som saknas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Camel

Inläggav Malul » tis dec 12, 2006 1:01 am

camel,du svarade inte på vem du skulle tagit hit om hade haft chansen??
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Camel » tis dec 12, 2006 1:07 am

På denna tiden som det gått och med dom pengarna som var möjliga så hade det ju verkligen blivit en bättre forward än detta. Några namn vet jag inte nu på rak hand men hade jag haft jobbet som sportchef så hade jag verkligen presenterat något bättre än en kompis till steve bara för att det ska fungera socialt bra. Det var ju en poängproducerande spelare som väntatdes ingen floppad spelare från tyskland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Camel

Inläggav buck » tis dec 12, 2006 1:22 am

det JAG mest undrar är vem som tog hit den extremt skickliga poänggöraren Nolan... för det var väl inte Evertsson??? ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Zolen » tis dec 12, 2006 7:22 am

Kan vi inte vänta och se vad han kan. Ingen som har någon som helst aning om vad han kan prestera, ge er nu! Framförallt du Camelen.
Användarvisningsbild
Zolen
Forumentusiast

Inläggav ruppo » tis dec 12, 2006 8:57 am

Det laget behöver nu är mer energi, och kommer energin kommer oxå poängen...

Och btw, poängmaskiner växer inte på träd mitt under en säsong... dem sem du verkar eftersöka är antagligen redan kontrakterade av andra klubbar...
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav serra » tis dec 12, 2006 12:33 pm

Undra om Camel sökte jobbet som sportchef och inte fick det?
Det är därför han inte gillar Evertsson...
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav out4speed » tis dec 12, 2006 5:53 pm

En STOR förutsättning för att spelare ska fungera på isen är att det även fungerar socialt för honom på orten och i laget, har du funderat på det camelen?
Bevisa mej gärna fel och kom med åtminstone ett vettigt inlägg!

Varför såga en spelare innan han ens fått chansen att visa vad han kan?

Visst han är kanske ingen poängspruta, men vi har ett gäng sånna som behöver komma igång igen, däremot är han kanske den som kan skaffa ytor till dem.
Senast redigerad av out4speed tis dec 12, 2006 10:23 pm, redigerad totalt 1 gång.
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast

Inläggav Dragkampslakej » tis dec 12, 2006 10:21 pm

Vad skulle Steve vinna på att "värva" hit en spelare som inte passar? Camel får ursäkta men jag litar betydligt mer på Saviano och Evertsson än en skribent vid namn Camel vars enda syfte verkar vara att få den utmärkte sportchefen i dålig dager. Samt utger sig för att vara någon form av talesman för Lakers påstådda missnöjda sponsorer. Som inte det vore nog så kan denne utan att ha sett spelare bedömma om den passar in och är tillräckligt bra och har full koll på Lakers ekonomi.

Lite väl magstarkt
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » tis dec 12, 2006 10:56 pm

Jag har börjat utgå från att mr.camel inte ens är lakersanhängare.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » ons dec 13, 2006 1:13 am

jag tror det är Jan Lindhe...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » ons dec 13, 2006 10:41 am

Lakersfan_03 skrev:Jag har börjat utgå från att mr.camel inte ens är lakersanhängare.

Vad får dej att tro det? :wink:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Mygel » ons dec 13, 2006 10:52 am

Dragkampslakej skrev:Vad skulle Steve vinna på att "värva" hit en spelare som inte passar?

För att det är hans polare kanske och han vill ge honom en chans på ett bra jobb på hög nivå?
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » ons dec 13, 2006 11:15 am

Primeau skrev:
Lakersfan_03 skrev:Jag har börjat utgå från att mr.camel inte ens är lakersanhängare.

Vad får dej att tro det? :wink:

om man inte kan skriva ett enda positivt inlägg när man ligger 6a och har bra häng på 3e platsen fortfarande så har man svårt att tro det.
ingen har sagt att vi ska ta 3e platsen och just nu når vi vårat mål playoff.

Själv vet mr camel att cabana inte är ett bra köp heller.
Skriv ett enda positivt inlägg istället för att snacka skit camel
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons dec 13, 2006 11:32 am

Jag tror att Steve är mer rädd om sitt eget rykte, han tar inte hit någon som han inte själv tror på, kompis eller inte!
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » ons dec 13, 2006 11:44 am

Okej 03:an, jag är överbevisad :lol:
Jag tror inte bara han är rökare, han är dessutom trädgårdsmästare och möjligen från London. Erok är han mellannamn: en härlig prick!

Till tråden: Cabana KAN vara grisen-i-säcken. Men jag tror inte det. Om en skötsam och professionell kille typ Saviano, som dessutom tydligen stortrivs i både klubben och staden, ljuger om detta skulle i alla fall jag bli väldigt förvånad. Sedan är det ju inte säkert att Cabana blir en succé i Lakers för det.
Den som lever får se, kanske redan ikväll.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Flest mål vinner » ons dec 13, 2006 11:44 am

Jag tror att denna värvning är helt rätt!

Det som behövs är någon som vågar ta skit framför mål, och göra de enkla skitmålen som vi har saknat! (mål behöver inte vara snygga)

Jag hoppas på att detta är en "Vernblom lite", Tuff som Markusson och målsinne som CJ. Kan det bli bättre?
Flest mål vinner

Inläggav alfax » ons dec 13, 2006 12:04 pm

Primeau skrev: Erok är han mellannamn: en härlig prick!

.

Primeau: förstod inte varför Du blandar in Erok här ( kanske jag som är trögfattad) man kan säja vad man vill om Erok(och det har också jag gjort) men man kan aldrig ta ifrån hans brinnande intresse för Lakers.Ursäkta mej om jag uppfattade ditt inlägg fel.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » ons dec 13, 2006 12:31 pm

Jag kan vara ute å cykla, men var det inte en viss ironi över många av inläggen då det sist begav sej? Jag fick för mej han "konverterade" till Troja?
:oops: om jag har fel. Erok får gärna ge mej smisk på fingrarna här inne i så fall!
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » ons dec 13, 2006 12:38 pm

Jag hoppas på en ny Ninjakoski. En spelare som kan, accepterar och utför sin roll i byte efter byte. Om han dessutom har fokus på området framför motståndarmålet istället för de stora europeiska hörnen (hur inbjudande de än är) så är jag nöjd.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » tis jan 02, 2007 4:35 pm

många är nog besvikna på Paul cabana. Det är inte jag inte än iaf. Jag tror att när han o steve får spela i samma kedja så kommer de briljera stort. Ge honom tid så ska de gå bra.
Soon we will se the caby and savy show on the ice.
Copa copacabana
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav calle73 » tis jan 02, 2007 5:27 pm

Tycker också att Cabana har varit helt ok!! Det kan inte vara lätt att komma in i ett lag som har en formsvacka!!
91:an Hjalmarsson
Användarvisningsbild
calle73
Forumdemon

Inläggav Coffe #800 » tis jan 02, 2007 9:00 pm

jag gillar Cabanas spelstil helt enkelt han kommer bli en redigt bra spelar allt efter tiden går... det är inte lätt att komma in i ett lag och börja producera som satan redan från början. och han är väll inte redigt värvad som en poängkung eller ?:P
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav Lakersfan_03 » mån jan 22, 2007 10:30 am

Cabana har spelat upp sig samma som carlsson har gjort. Paul Cabana gjorde också sin bästa match i lakerströjan igår tycker jag och jag är säker på att det inte är de bästa vi sett av honom än. Han o steve skulle nog passa riktigt bra i samma kedja och hoppas vi får uppleva det denna säsongen.
Paul Cabana 2 assist mot 2an i ligan är väl helt okej ?.
THe caby and savy show on the ice soon..
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » mån jan 22, 2007 11:11 am

Två assist, mjaa officiellt kanske men inte F-n var det hans mening att passa fram pucken genom att skjuta två skott :? , men det blev bra ändå, just skottvilligheten brukar ju känneteckna Transor.

Han gör nog sin bästa Match men imponerar inte, hoppas det kommer mera.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Lakersfan_03 » mån jan 22, 2007 11:16 am

Gäller att skjuta och ha lite tur i de lägena och det hade han. Vi måste ge han lite tid , vem var imponerad av stig hans första matcher ?, inte många..
Det kommer mera va så säkra
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Loseddos » mån jan 22, 2007 11:17 am

Jag tycker Cabana gör bra ifrån sig mot Rögle, kanske är han lite för osynlig under alltför långa perioder, men kan man blixtra till med 2 st riktigt bra skott där Ante inte kan låta bli att släppa retur så får man 2 assist på köpet när Weinis och Rosén står helt rätt!
Goddamnit!!!
Användarvisningsbild
Loseddos
Forumterrorist

Inläggav Räven » mån jan 22, 2007 11:41 am

Jo, han gör nog sin bästa match, men jag hade förväntat mig ytterligare lite, men det kanske kommer.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » mån jan 22, 2007 11:56 am

Jag kan säga att Jag var imponerad av STIG efter att sett honom 5 minuter på första träningen i Sverige. Skrev detta också.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav Räven » mån jan 22, 2007 12:06 pm

Kan bara hålla med angående Stig, bland det värsta jag sett i frenesi, för att inte tala om hans grymt imponerande inställning. Bild
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Föregående

Återgå till Silly Season