Hur går det med Stiigs Saviano's återkomst egentligen? Det skulle ju vara välkommet om någon på Lakersredaktionen kunde ta sig tid att göra en uppdatering gällande skadeläget-/rehabiliteringen på allsvenskans speedkula - Lakers bästa spelare? Jag är ganska så övertygad om att detta ligger i flera betalande supporters intresse.
Såg han igår, han haltade fortfarande men han är snart på bättringsvägen. Tror nog att det kommer ett reportage först när han går på is och man vet att foten håller.
Precis allt blev sämre när Steve gick sönder så är det punkt slut !!!
Sen kan ni ju räkna ut hur snabbt iallafall jag vill ha tillbaka Steve !!!
WE NEED SAVIANO BACK ON ICE AS SOON AS POSSIBLE !!!
Saviano har i stort sett inte gjort en dålig match sens han kom igång. Man kunde ju inte kräva att han från match nr 1 skulle vara kung men när han väl visade vad han gick för var han magisk. Vändningen kommer att komma om det sedan blir innan eller efter steve kommer får vi se.
Come on steve
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
jag tror också att det vänder när Saviano kommer tillbaka. Detta pga att han är en ledartyp och det är exakt vad vi saknar fn. Om vi tittar på laget idag så finns det en "grå massa" där ingen sticker ut på något sätt. Om vi orkar se framåt till nästa säsong är det en spelare som är riktig ledare på plan och även i båset som gäller. (Detta fixar inte Kapten Yngvesson idag). Vi måste ha spetskompetens i laget.
Detta är viktigt givetvis spelmässigt men kanske framförallt gentemot publik och sponsorer.
Kostar? Javisst men vi har inga billiga spelare i 4:linan och som 7:de back idag heller så det handlar nog om att värva rätt i framtiden annars vete fan hur det går.
Jag saknar helt klart Steve mest, dels för att jag gillade hans inställning plus hans snabbhet och jagande av puck överallt på plan, men också för att spelet försvann i och med hans skada.