Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Vi behöver inte wesslau , ja tycker andersson och karjalainen är bra målvakter de behöver bara få stå lite mer.
Beckis skrev:klubben & Karja bryter förhoppningsvis kontraktet, och vi blir av med den mest avlönade spelaren, som ej betalat av sin lön mot förväntad prestation.
Lakersfan_03 skrev:Jag menade att de brukar få stå 2-3 matcher var sen så byter dom , istället borde man låta de stå 6-7 matcher och se vad som händer.
Beckis skrev:Åryd Lakej.
Tycker faktiskt inte det är så korkat...
Kanske till och med det vore bättre att satsa på Anderson och lyfta upp junior målvakten som reserv och lägga pengarna på en back el forward istället, och låta bli Weeslau.
Ibland måste man faktiskt välja, tycker du att Karja är värd sina pengar, enligt tidigare uttalande från Evertsson så är det i särklass den dyraste spelare som vi haft i lakers..betänk att till detta har vi ytterligare en jävligt dyr spelare som sitter och värmer arslet under matchen.
Räven skrev:Jag har inte orkat läsa allt som ni skrivit, men en av mina kontakter har bekräftat att kontakter är tagna med Mif om en ny målvakt. Det är väl som vanligt bara att säga att vi ska vänta och se vad det blir av detta. Eller vad säger ni, är Karjalainen på väg bort?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster