kom igen och sluta vara medgångslakejer

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

kom igen och sluta vara medgångslakejer

Inläggav blodymarry » fre dec 29, 2006 5:01 pm

Är besviken på Lakerjerna, framför allt Ni som brukar dra igång klacken.
När Lakers leder är det ett jädrans liv, men när de ligger under och verkligen behöver känna stöd från oss, skriker de flesta att spelarna är skit eller är alla tysta som möss.
Laget behöver ju oss om bäst när de ligger under, när de leder klarar de sig själva. Nä! skärpning alla! framför allt klackledaren och trummaren och börja dra igång klacken.
Många lakejer sa på matchen mot Arboga att Lakers spelade skit, men klacken var också skit. Vi var inte värda att bli tackade av spelarna efter. VI har också ett uppdrag, visa vårt stöd oavsett resultat. Kom ihåg det. Alltså sluta vara medgångssuppotrar! och heja fram laget. Lakers är ju de bästa laget. och Lakers Lakerjer ska väl ha ett rykte om att vara den bästa klacken. eller???? tack och hej!
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav serra » fre dec 29, 2006 5:05 pm

Du har missat en väsentlig sak där bara..
Spelarna har BETALT för att göra ett jobb som som vi BETALAR för att se...
Spelar ingen roll om vi tokskriker eller är helt tysta. Dom har ett jobb att göra, och det tycker jag inte dom gjorde igår.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav blodymarry » fre dec 29, 2006 5:16 pm

Visst har de betalat för att spela, men det utesluter inte att vi ska stå tysta som fån. Då är det bättre att heja fram vårt lag än stå tysta. Ska vi stå tysta kan vi ju lika gärna ta sittplats :wink: Arbogas klack var ca 50pers och de förde mer liv än vad vi gjorde. Katastof!! hoppas ändå på bot och bättring i fortsättningen. kram och vi syns i nybro så klart
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav Per_växjö » fre dec 29, 2006 5:39 pm

Trummaren och hejaklackledaren stack vid 1-3...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum

Inläggav Klonis » fre dec 29, 2006 6:27 pm

Ja men vi är ju bara människor vi har ju oxå känslor inga maskiner som bara kan gå och gå och gå jag förstår dom som gick igår ibland är det så att man bara vill slippa skiten men då får andra försöka istället själv så stod jag kvar hela matchen

Nu tar vi nya tag imorgon skall vi ha Tokskoj!!
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Inläggav alfax » fre dec 29, 2006 6:37 pm

Instämmer med Klonis ,vi reagerar olika och vid olika tillfällen ,tycker vi inte ska hänga några för att de går innan .Själv stod jag kvar tiden ut ,men det var FÖRSTA gången jag inte tackade spelarna efteråt ,helt enkelt för jag tyckte att De inte var värda något tack.
Men i morgon ska Vi ha TOKSKOJ och jag tror vi kan både tacka spelarna och få in dem en extra gång efter seger.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav baronen » fre dec 29, 2006 8:31 pm

Per_växjö skrev:Trummaren och hejaklackledaren stack vid 1-3...

Ja, jag säger som speakern. "Gör som bizon, åk med till nybro"

eller var det, "lämna hallen när spelarna som mest behöver oss"

:oops: :cry: :oops:
Användarvisningsbild
baronen
Forumentusiast

Inläggav alfax » fre dec 29, 2006 8:55 pm

Vi människor tar ett BESLUT när man känner för det ,ibland ångrar Vi dem , ibland tycker vi det är rätt och varje individ har RÄTT att ta sitt beslut,även om det finns 100 andra som tycker att det var fel .
Begriper inte hur jag kunnat leva mitt liv, framför allt inom politiken , om alla tyckt jag hade rätt eller fel. Mitt beslut tar JAG och det är MITT beslut sen får ANDRA tycka vad De vill!!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » fre dec 29, 2006 9:56 pm

Tycker också det är helt fel att folk sticker. VI ska sjunga oavsett resultat i nybro.
Lakejer är vi alla vi sviker ALDRIG er.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Fredrik R » fre dec 29, 2006 10:35 pm

Klonis skrev:
Nu tar vi nya tag imorgon skall vi ha Tokskoj!!

Helt rätt Klonis, imon ska vi ha tokskoj, tokkul och förhoppningsvis åker vi hem skitnöjda, det är vi värda nu! :wink:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav Åryd Lakej » fre dec 29, 2006 10:39 pm

För min del så går jag aldrig innan matchen är slut....Ungefär som att titta på en film!å sen går innan man får se slutet.
Oavsett om den är bra eller inte,nä har jag bet så ska ja fan se slutet me......Dom som går innan slut!Det får ju dom stå för eller?va vi tycker är väl skit samma i den stunden.
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav alfax » fre dec 29, 2006 10:45 pm

Rätt Åryd lakej ,samma sak är det för mej att vara på plats när matchen BÖRJAR har jag missat det ,då är det något som fattas .
MEN imorgon är det något för DEJ och MEJ som betyder så mycket ,ett derby mot Nybro är något speciellt.Får bara inte missas.
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Liverpool_Lakej » lör dec 30, 2006 1:19 am

blodymarry skrev:Visst har de betalat för att spela, men det utesluter inte att vi ska stå tysta som fån. Då är det bättre att heja fram vårt lag än stå tysta. Ska vi stå tysta kan vi ju lika gärna ta sittplats :wink: Arbogas klack var ca 50pers och de förde mer liv än vad vi gjorde. Katastof!! hoppas ändå på bot och bättring i fortsättningen. kram och vi syns i nybro så klart

försökte du själv att dra igång klacken???? jag har inte sett Lakers så länge men jag sjunger med när det sjungs ock jag har även fått med klacken några gånger genom att börja sjunga när det är helt tyst,så stå inte bara och vänta på att alla ska börja sjunga utan försök att få gång oss andra :):):):)
Användarvisningsbild
Liverpool_Lakej
Forumamatör

Inläggav Åryd Lakej » lör dec 30, 2006 1:26 am

alfax skrev:Rätt Åryd lakej ,samma sak är det för mej att vara på plats när matchen BÖRJAR har jag missat det ,då är det något som fattas .
MEN imorgon är det något för DEJ och MEJ som betyder så mycket ,ett derby mot Nybro är något speciellt.Får bara inte missas.
¨
Ja nu djävlar Alfax :twisted: Inte för att jag är nervös...men det ska bli fan så kul detta,alla lakejer å många till,fy fan vilken stämmning det ska bli :D Nu ska det ske!Vadå?Jo jag tror att vändningen kommer med början i nybro.Positiv som fan är jag...men det är jag av naturen :D Go Go Go Lakers!!!!!
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 30, 2006 1:27 am

Liverpool lakej imorgon visar vi hur de brukar höras på anfield ;).
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Åryd Lakej » lör dec 30, 2006 1:30 am

Ett PS:Man kan ju inte älta å deppa vad som hände i torsdags hur länge som helst...det får räcka ngr timmar sen ser man fram emot nästa match å då djävla :D :D :D
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav Liverpool_Lakej » lör dec 30, 2006 1:50 am

Lakersfan_03 skrev:Liverpool lakej imorgon visar vi hur de brukar höras på anfield ;).

börjar du sjung you never walk alone så hänger jag på :)
det verkar vara vad vi behöver sjunga när man läser att några vill stryka sig från matchen i morron mot Nybro
Användarvisningsbild
Liverpool_Lakej
Forumamatör

Inläggav bobba » lör dec 30, 2006 2:13 am

nog för att you´ll never walk alone är mäktig när klackarna som sjunger den sjunger, men nu är det ju så att det bara är skit lag som sjunger den :wink: :lol:
When we are good they never remember When we are bad they never forget
bobba
Forumdemon

Inläggav antonius » lör dec 30, 2006 3:30 am

Att folk går var konstigt. För trummaren och klackledaren drar igång alla och säger vad folk ska göra och inte göra, då ska man väl själv inte gå , vad det än står , eller ?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast

till liverpool lakej

Inläggav blodymarry » lör dec 30, 2006 9:22 am

Du har helt rätt, alla har ett ansvar men faktum är att jag faktiskt försökte. Det gick några gånger, men efter ca 3 min så slutade alla igen.
Är blyg när det gäller sådant annars, men jag blev så förbannad att alla stod tysta så jag blev ju tvungen att säga nått.
Hoppas ändå på att klackledaren och hans "alierade" tar tag i klacken och leder oss samt Lakers mot vinst igen. Om inte så har vi iallafall visat andra och vårt lag att vi aldrig slutar sjunga VLH.

vi ses i Nybro :)
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav Putte#24 » lör dec 30, 2006 10:15 am

Konstigt att man reagerar när man tagit 5 poäng på de senaste 8 hemmamatcherna... kunde ju varit 19 poäng till :)
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 30, 2006 11:46 am

Konstigt eller inte man ska inte avanmäla sig för ett bottennapp mot ett lag vi inte vunnit mot de 5 senaste matcherna trots de är ett bottenlag.
Lakers nu och för alltid
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Åryd Lakej » lör dec 30, 2006 11:52 am

För helvete grabbar!!!!Kom igen nu!Nybban idag :D Positivitet för fan,allt annat är ju historia nu.Fram med smilet,upp å hoppa,knäpp me fingrarna eller gör vad som helst bara vi kommer igång....Smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile :D
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav Linda » lör dec 30, 2006 11:53 am

Inte första gången jag undrar om det snarare är en nackdel för laget att ha publik, det verkar ju snarare vara en belastning än ett stöd som det sett ut på hemmamatcherfacit genom åren..
Jag har full förståelse för att folk går hem och tror att spelarna har det också. Därmed inte sagt att det kanske är helt rätt men det är fan inte bättre att stå kvar på läktaren och häva ur sig sin missbelåtenhet heller, då ser jag hellre att de lämnar hallen så jag slipper höra. Jag var kvar, men jag tackade inte laget för jag hade inget att tacka dem för.
Ja, jag är väl medgångsupporter då, men jag har helt klart större krav på laget än vad de har presterat hemma på sista tiden, de kan mycket bättre!

Man må lämna hallen innan matchen är slut, huvudsaken är att man kommer tillbaka.

Idag spöar vi Nybban!
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav Åryd Lakej » lör dec 30, 2006 12:02 pm

Linda skrev:Man må lämna hallen innan matchen är slut, huvudsaken är att man kommer tillbaka.

Idag spöar vi Nybban!

Helt rätt :D Visst slår vi dom...moooooot skogen...
Användarvisningsbild
Åryd Lakej
Forumdemon

Inläggav alfax » lör dec 30, 2006 12:05 pm

Jag har då inte tänkt åka hem som förlorande supporter :wink:
Nu ska puckskrället in bara.. inte EN gång utan SJU,sen får Nybban göra 2 tröstmål :lol:
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav blodymarry » lör dec 30, 2006 1:25 pm

jepp, full fart framåt! alla killar och tjejer i lakejerna ska sjunga sig hesa i nybro...
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav Zebbe » sön dec 31, 2006 1:51 am

trots förlust vill jag dock tacka för en trevlig inramning med så många lakejer....
Användarvisningsbild
Zebbe
Forumproffs

Inläggav Coffe #800 » sön dec 31, 2006 3:10 am

Instämmer !
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Inläggav alfax » sön dec 31, 2006 1:05 pm

Men tyvärr inträffade det som inte BARA få hända.inkastade saker på isen.
Jag är så besviken och MÅNGA med mej.
FÖRSTA gången det har behövs stå vakter framför Lakejerna.
Den som gjorde det visa Dej ALDRIG i klacken igen,Du ska inte rasera något som är uppbyggt och lovordat överallt.
FY F*N är mitt ord för sånt här. :evil: :evil: :evil:
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Lakersfan_03 » sön dec 31, 2006 1:08 pm

Vad som än sker om domaren gjort något helt galet kan ma ninte kasta in sånt skit , då kommer vi aldrig få komma så många igen.
Skärpning
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav simply9 » sön dec 31, 2006 2:31 pm

instämmer helt o hållet. man blir så jä... förbannad när man hör sånt.Vi i lakejerna är bättre än så, vi ska vara välkomna överallt nu och föralltid.
Användarvisningsbild
simply9
Forumamatör

angående inkastat skräp

Inläggav blodymarry » tis jan 02, 2007 6:01 pm

Kan inte annat än instämma med föregående talare
Om du är lakej borde du veta bättre. Du/ Ni ger ju hela klacken och laget dåligt rykte
Användarvisningsbild
blodymarry
Forumamatör

Inläggav Dragkampslakej » ons jan 03, 2007 12:01 am

alfax skrev:Men tyvärr inträffade det som inte BARA få hända.inkastade saker på isen.
Jag är så besviken och MÅNGA med mej.
FÖRSTA gången det har behövs stå vakter framför Lakejerna.
Den som gjorde det visa Dej ALDRIG i klacken igen,Du ska inte rasera något som är uppbyggt och lovordat överallt.
FY F*N är mitt ord för sånt här. :evil: :evil: :evil:

Jag förutsätter att detta inte var medlemmar i LL! Utan sådana som åker snälskjuts med bussarna.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Återgå till Klacken