Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
blodymarry skrev:Visst har de betalat för att spela, men det utesluter inte att vi ska stå tysta som fån. Då är det bättre att heja fram vårt lag än stå tysta. Ska vi stå tysta kan vi ju lika gärna ta sittplats Arbogas klack var ca 50pers och de förde mer liv än vad vi gjorde. Katastof!! hoppas ändå på bot och bättring i fortsättningen. kram och vi syns i nybro så klart
¨alfax skrev:Rätt Åryd lakej ,samma sak är det för mej att vara på plats när matchen BÖRJAR har jag missat det ,då är det något som fattas .
MEN imorgon är det något för DEJ och MEJ som betyder så mycket ,ett derby mot Nybro är något speciellt.Får bara inte missas.
Lakersfan_03 skrev:Liverpool lakej imorgon visar vi hur de brukar höras på anfield .
Linda skrev:Man må lämna hallen innan matchen är slut, huvudsaken är att man kommer tillbaka.
Idag spöar vi Nybban!
alfax skrev:Men tyvärr inträffade det som inte BARA få hända.inkastade saker på isen.
Jag är så besviken och MÅNGA med mej.
FÖRSTA gången det har behövs stå vakter framför Lakejerna.
Den som gjorde det visa Dej ALDRIG i klacken igen,Du ska inte rasera något som är uppbyggt och lovordat överallt.
FY F*N är mitt ord för sånt här.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster