Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
MHC skrev:Skit mål hit och skit mål dit, kan du inte se att det är klass skillnad lagen emellan, klar skillnad.
MHC skrev:. Att de kunnat slå så pass många lag första halvan av serien beror på underskattning. .
MHC skrev:Växjö är inget topplag och kommer aldrig bli det heller, det gäller att hålla hela säsongen, och de resurserna kommer aldrig finnas i Växjö.
Räven skrev:Det är bra att du är positiv Lakersfan_03, men jag tycker nog inte att vi är i närheten av det som Leksand och SSk presterar ikväll.
Primeau skrev:MHC skrev:Växjö är inget topplag och kommer aldrig bli det heller, det gäller att hålla hela säsongen, och de resurserna kommer aldrig finnas i Växjö.
Är det du som är reinkarnationen av spågumman Latifa?
Jag bara ÄLSKAR detta Avundsjukan bara flödar!! För några år sedan skulle vi ALDRIG nå allsvenskan, än mindre hänga kvar i mer än EN säsong. Och CJ skulle ABSOLUT INTE spela i Lakers etc etc. Föreningen har överbevisat alla tvivlarna gång på gång på gång på gång på...
alfax skrev:Primeau skrev:MHC skrev:Växjö är inget topplag och kommer aldrig bli det heller, det gäller att hålla hela säsongen, och de resurserna kommer aldrig finnas i Växjö.
Är det du som är reinkarnationen av spågumman Latifa?
Jag bara ÄLSKAR detta Avundsjukan bara flödar!! För några år sedan skulle vi ALDRIG nå allsvenskan, än mindre hänga kvar i mer än EN säsong. Och CJ skulle ABSOLUT INTE spela i Lakers etc etc. Föreningen har överbevisat alla tvivlarna gång på gång på gång på gång på...
BRA talat Primeeau , avundsjukan är svår nu så De tar till ALLT, men de har en gång för ALLA blivit efter.Och nu tror jag risken är stor att de inte ens får vara med i kvalserien till de STORA.
Fasmarlaget till och med visade att de klarar av dem!!
Gislaved - TAIF(en gång kronobergs län bästa lag )2-0!!
alfax skrev:Sektion F:Trodde faktiskt att vi fått en supporter som ville snacka lite hockey i detta forum , vilket Ni har i Mygel, Oberst ,PATRIK AIA, Belix med flera,Men Du gör Dej inte besvär här ,såna som Dej har vi ingen nytta av i ett vårt forum.
Att vi är poplag vet vi ,liksom att vi gillar popcorn och att vi kommer bara vara kvara något år vet vi också .Har Du något mer att tillföra?
Section F skrev:alfax skrev:Sektion F:Trodde faktiskt att vi fått en supporter som ville snacka lite hockey i detta forum , vilket Ni har i Mygel, Oberst ,PATRIK AIA, Belix med flera,Men Du gör Dej inte besvär här ,såna som Dej har vi ingen nytta av i ett vårt forum.
Att vi är poplag vet vi ,liksom att vi gillar popcorn och att vi kommer bara vara kvara något år vet vi också .Har Du något mer att tillföra?
Helt rätt alfax ,jag skriver inte här för att dumma mej eller ställa till med besvär.....men ni är väl inte så "hederliga" ni heller?
växjö "supportrar" skriver ju även i vårt forum.......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster