Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Section F skrev:alfax skrev:Sektion F:Trodde faktiskt att vi fått en supporter som ville snacka lite hockey i detta forum , vilket Ni har i Mygel, Oberst ,PATRIK AIA, Belix med flera,Men Du gör Dej inte besvär här ,såna som Dej har vi ingen nytta av i ett vårt forum.
Att vi är poplag vet vi ,liksom att vi gillar popcorn och att vi kommer bara vara kvara något år vet vi också .Har Du något mer att tillföra?
Helt rätt alfax ,jag skriver inte här för att dumma mej eller ställa till med besvär.....men ni är väl inte så "hederliga" ni heller?
växjö "supportrar" skriver ju även i vårt forum.......
ÄR väl medveten om att s.k växjö -supportrar skriver i andra forum ,brukar vara inne och kolla, jag bara säger vad jag tycker och också står för att till 99% skäms jag för deras inlägg .Jag tycker och vet inte om jag är dum nu ,men går jag in på en andras forum så ska jag tillföra debatten något ,annars ger jag F*N och skriva.
Lakersfan_03 skrev:Kanske därför ni ett lag som ligger 3a inte kan locka mer än 1900 i era matcher ?. Kultur hit och dit lägg ner snacket , de laget som vinner matcherna är väl bäst ?. Bara för att ett lag har kultur så ska de hoppa ett par placeringar före övriga lag eller ?. Lag me tradition är föredettingar och allvarligt talat tror jag man är avundsjuk på lag som avancerar fort och det skrämmer kanske slag på en.
Kultur vem fan bryr sig ? - Vi har tokskoj på såväl hemma som bortamatcherna tillsammans. Lakej tills ja dör
BJ-GSU skrev:F>> Lika bra å lägga ner, dom kommer ändå aldrig förstå det här med historia, kultur och "alla motståndare är skit"-mentaliteten som det är hos oss som funnits i mer än 10 år...
När det gäller matchen så är det förkylning eller kolera så jag väljer förkylningen. Tror dock att lif vinner, vilket dom borde göra med alla importer. Vad hände med lif-hjärtat som Lundström skulle bygga sitt lag på till denna säsong? Hittade dom inga sådana?
alfax skrev:Eftersom LAKERS inte funnits mer än sen 1997 så kan man man inte kalla det kultur att vara LAKERS-fans .men faktum om Växjöhockeyn är att 1964 var vi i högsta serien och 1944 bildades smålandshockeyn i VÄXJÖ .Kultur och dylikt kan man diskutera hur länge som helst men jag har aldrig upplevt att man vinner serier på att man är kulturlag.
För mej får Ni gärna hålla på med TRADITION och KULTUR ,för mej som upplevt och varit med så mycket inom idrotten så är det VAD UTRÄTTAR NU I IDAG (dåtiden är försvunnen) FRAMTIDEN ÄR för dem som inser DETTA!!!
bobba skrev:Section F : det ligger nått i det du säger men ! Du får ju tänka på att vi är en relativt ny klubb. Kom tillbaka om en 5-10 år och kör kultur och traditions snacket när även vår klubb fått nårra år på nacken Om vi är kvar i allsvenskan då
BJ-GSU skrev:Ha hur kul du vill, det skiter väl jag i. Faktum är att det finns olika typer av supportrar och olika typer av lag. Jag fick en "Född VIKare"-haklapp när jag var 6 månader-du började hålla på Växjö för 4 år sen. Jag håller på ett klubb som bildades för snart 100 år sen- i Växjö är det fortfarande en fluga.
Avundsjuk? jo just det ja...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster