Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LasseMaja skrev:Ursäkta ifall jag skrivit att Lakejer varit inblandade i hoten, det menade jag inte. Men vad det verkar så är det ju iaf någon Lakersanhängare inblandad.
buck skrev:Om det nu hade hotats så väldigt mycket som det påstås, VARFÖR har vi inte fått höra nåt om det innan? SR kronoberg är ju så skandalkåta att detta hade varit en jättestor nyhet.
Jag betvivlar inte att det har ringt/mailat puckon o sagt både det ena och andra till de på radion, men jag har faktiskt svårt att tro att det varit mordhot i den utsträckningen som påstås. Vi hade helt enkelt fått höra talas om det innan.
Herr Oberst skrev:Jättestor nyhet är nog en liten överdrift. Antagligen är det väl så att SR kronoberg, liksom många andra, förstått att Lakers Lakejers marknadsvärde inte är så fantastiskt som ni tror.
Sen angående mordhot, det är det ju ingen som snackat om tidigare.
Gretzky skrev:Håller med dig AP. När det tidigare handlat om andra lags "supportrar" så har det här på forumet varit väldigt mycket liv och uttalanden som "vad annat kan man förvänta sig av bönder från Tingsryd, Ljungby, etcetera", "men det visste vi väl redan att AIA är helt sjuka i huvudet", och så vidare.
Men nu när det handlar om Växjö Lakers, då är det mycket mer upplysta och medmänskliga inlägg, "det spelar väl ingen roll vilket lag personen säger sig hålla på", "såna här personer finns ju i alla föreningar", etcetera.
Det kan ju i och för sig vara olika personer som dyker upp och skriver på forumet beroende på vad ämnet är, men det tyder ändå på en god förmåga att vända kappan efter vinden.
Baloo skrev:Vad som har hänt är HÖGST korkat och oförsvarbart....
Nästan lika korkat och trögt som att lägga ut det på forumet...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster