Ja..När vi ändå är inne på aftonblasket. Kenny verkar skriva på en ordentlig förlängning med Rögle, avslutar karriären i klubben och fortsätter därefter i klubben utanför isen.
Måste säga att Kenny Jönsson är One in a Million, Duktig Spelare som bara tusan, sen komma hem till Moderklubben, bygga ishall åt densamma och sen avsluta inom Organisationen, inget annat än MVG och en STOR är på sin plats.
Det som Kenny gör är något som FLER av våta MÅNGMILJONÄRER till Hockeyspelare borde tänka på att bidra med.
Pengar har dom, men VILL dom, NJJAAAAEEEE
Skulle kunna bli en och annan ishall i riket om de slantade upp lite växelpengar.
Örebro i division 1 rustar sin trupp inför stundande kval. Idag så signade man backjätten Nikos Tselios. Tydligen så finns det en hel del spelare på marknaden trots allt. Men man ska ju inte chansa när man värvar som Evertsson säger...
5:e klubben på 2 år plus att han försökt sig på USA-äventyr. Ja han får nog den istid i div2 som han ville ha i Lakers men jag tror nog han tjänat på att ha haft is i magen och stannat kvar året ut hos oss.
Ja där ser man, började i Karlskrona gick till Tingsryd, spelade några matcher i Växjö, fick hemlängtan, drog tillbaks till Tingsryd och senare hemma i Karlskrona igen...
Förövrigt såg jag att Rastislav Stana gick till Linköping från malmö, Korhonen och Wesslau (!) blir alltså målvaktsparet för resten av serien i malmö..
Jag är nog beredd att hålla med dig där bobba, leksand har inte imponerat i serien hittils, vilket är väldigt pinsamt med tanke på det laget man ändå har.
"- Han tvekade faktiskt om han skulle lämna Arboga. Han ville inte gärna lämna dem i sticket, och det kallar jag känsla för klubben, säger Thomas Helander."
jag kallar det känsla för klubben om man stannar...
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.