Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bozze skrev:Det blir i alla fall första gången på länge jag sympatiserar med Nybro. Jag tror att de slår Nyköping hemma.
Lakersfan_03 skrev:kämpa som mot aik så vinner vi
hcz skrev:Haha denna matchen lär ni ju bara kunna glömma ni kommer bli så förnedrade, korpen nästa hahaha. om ni ens tar 5p ska ni vara glada fattar inte att ni kan hålla på detta gäng avdankade bandy spelare som ni kallar "HOCKEY SPELARE" hahahaha
– Vi behöver vinna mot Växjö för att gå till playoff...
c70t5 skrev:Nu är det krig som hägrar kamrater. Ikväll så gäller det att Lakerskrigarna lämnar handväskor, högklackat, permanenttjaffs och klimakterietester på bussen för att ta ytterligare ett steg mot playoff. Ikväll så skall det ta mig fan (hoppas jag) käkas napalm och pissas taggtråd i de rödgulblåas läger i Gränbyhallen!
Almtunas assisterande tränare Mikael Höglund verkar i allra högsta grad förstått allvaret:– Vi behöver vinna mot Växjö för att gå till playoff...
KÄMPA VÄXJÖ LAKERS!
/T5!!
ruppo skrev:hcz skrev:Haha denna matchen lär ni ju bara kunna glömma ni kommer bli så förnedrade, korpen nästa hahaha. om ni ens tar 5p ska ni vara glada fattar inte att ni kan hålla på detta gäng avdankade bandy spelare som ni kallar "HOCKEY SPELARE" hahahaha
Visst ja... det är därför ni inte vunnit mot oss den här säsongen!
hcz skrev:Haha denna matchen lär ni ju bara kunna glömma ni kommer bli så förnedrade, korpen nästa hahaha. om ni ens tar 5p ska ni vara glada fattar inte att ni kan hålla på detta gäng avdankade bandy spelare som ni kallar "HOCKEY SPELARE" hahahaha
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster