Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mackan skrev:En buss?? ja det skulle vara kul om det funkade, men 50 pers från älmhult varje hemmamatch? en minibuss blir nog att fylla varje gång?
Sudden skrev:Ja, men vi får ju som sagt var vänta ett tag med att bestäma att vi ska ha en ny hall. Jag tror aldrig att jag har varit med om att en Div-1 klubb har byggt en ny hall när deras nuvarande tar 4 000. Rätta mej om jag har fel
Tux Thunderbird skrev:Sudden skrev:Ja, men vi får ju som sagt var vänta ett tag med att bestäma att vi ska ha en ny hall. Jag tror aldrig att jag har varit med om att en Div-1 klubb har byggt en ny hall när deras nuvarande tar 4 000. Rätta mej om jag har fel
Rögle BK 1982-83. (Jo, att den gamla vegeholmshallen brann ner fullkomligt sporrade antagligen kommunen till sällan skådad handlingskraft, men ändå).
/TT
Piggelin skrev:Stopp för fan!!
Brinner Lakerdome ner får vi spela på uterinken. Någon ny hall blir det inte.
Räven skrev:Ja Malmös nya arena blir något alldeles extra, plus att Percy kommer att satsa 60 miljoner på ett nytt lag. Han sa, att i en ny arena av det slaget ska landets bästa lag spela. Eftersom "gubben" är envis så vet man aldrig!
Räven skrev:han har liksom lyckats förr.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster