Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:... men tydligt är att det handlar om år 2011, då vi enligt styrelsen och Evertssom ska spela i ES, men Kempe tyckte inte att detta var relevant med en serös satsning.
Tilläggas ska att Kempe är bitter.
Sportchef Henrik Evertsson skrev:– Det tog två sekunder att bestämma mig för Tomas när det visade sig att intresset var ömsesidigt. Tomas är en tränare som jag alltid har tittat med lite beundran på. Hans lag spelar alltid på ett speciellt sätt. Det spelar ingen roll vilka spelare han har. Det har byts många spelare i Skövde, ändå spelar de likadant. Det är alltid lika svårt att möta Kempes lag och det är en oerhört rolig och snabb hockey att se på med snabba spelvändningar, säger Evertsson och utvecklar sin syn på Kempe och förklarar hur det går att se om en tränare är bra.
– Att man kan se på ett lag vem som har tränat dem tycker jag är ett mått på en bra tränare, att han faktiskt har tränat dem. Sån är Tomas Kempe som tränare och det går alltid se på hans lag att det är just han som tränar dem. I Skövde har det nog inte funnits resurser att hämta det Tomas vill ha utan han har gjort det han vill ha av dem han har fått. Han har lyckats skapa ett lag som fungerar ihop som en enhet och det gör du inte om du inte är en bra tränare.
c70t5 skrev:Åryd Lakej, du har min röst - definitivt!
Sportchef Evertsson TALAR UT 2006-03-10:Sportchef Henrik Evertsson skrev:– Det tog två sekunder att bestämma mig för Tomas när det visade sig att intresset var ömsesidigt. Tomas är en tränare som jag alltid har tittat med lite beundran på. Hans lag spelar alltid på ett speciellt sätt. Det spelar ingen roll vilka spelare han har. Det har byts många spelare i Skövde, ändå spelar de likadant. Det är alltid lika svårt att möta Kempes lag och det är en oerhört rolig och snabb hockey att se på med snabba spelvändningar, säger Evertsson och utvecklar sin syn på Kempe och förklarar hur det går att se om en tränare är bra.
– Att man kan se på ett lag vem som har tränat dem tycker jag är ett mått på en bra tränare, att han faktiskt har tränat dem. Sån är Tomas Kempe som tränare och det går alltid se på hans lag att det är just han som tränar dem. I Skövde har det nog inte funnits resurser att hämta det Tomas vill ha utan han har gjort det han vill ha av dem han har fått. Han har lyckats skapa ett lag som fungerar ihop som en enhet och det gör du inte om du inte är en bra tränare.
Nu ska jag hämta hinken...
/T5!!
buck skrev:Nu står det ju speficfikt i SMP att det INTE handlar enbart om Video o värmningar...
fattar faktiskt inte varför så många målar fan på väggen så fort det händer nåt som inte är odelat positivt i Lakers.
alfax skrev:Ni som dömer ut allt Lakers gör.Är Ni medlemmar i föreningen ,ta då kontakt med valberedningen och föreslå Er själva eftersom Ni är oslagbara,sedan får Vi medlemmar rösta på Er på årsmötet för ingen kan väl rösta mot såna proffs som Er.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster