Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Åryd Lakej skrev:Nä har heller inte dömt ut ngn!Men att man blir orolig etc är väl en naturlig reaktion...Hade jag inte tyckt detta var konstigt så hade jag väl inte brytt mig om Lakers eller klubben överhuvudtaget.Den som inte reagerar eller bara säger..jaha!vet ja inte vad ja ska säga om.Att man sen inte kan göra ngt åt det vet vi väl alla....För den skull får man väl prata om det.För dom flesta av oss här så är väl ändå Lakers det käraste vi har inom hockeyn.Men visst fan säger jag till min chef på jobbet om jag tycker ngt är konstigt.
Glans skrev: De enda han ha gjort är att klaga på Kempes tränarstil.
Glans skrev:Det är väl Evertsson som ska lämna skeppet, han har inte gjort för många knop för klubben och kom inte och säg att han ha gjort kanon värvningar till laget. Nä bort med målvaktstränan Evertsson. De enda han ha gjort är att klaga på Kempes tränarstil. Målet va en 7-plt. och det gorde dom.
Glans skrev:Det är väl Evertsson som ska lämna skeppet, han har inte gjort för många knop för klubben och kom inte och säg att han ha gjort kanon värvningar till laget. Nä bort med målvaktstränan Evertsson. De enda han ha gjort är att klaga på Kempes tränarstil. Målet va en 7-plt. och det gorde dom.
Kjellsson skrev:Glans skrev:Det är väl Evertsson som ska lämna skeppet, han har inte gjort för många knop för klubben och kom inte och säg att han ha gjort kanon värvningar till laget. Nä bort med målvaktstränan Evertsson. De enda han ha gjort är att klaga på Kempes tränarstil. Målet va en 7-plt. och det gorde dom.
Skitsnack är precis vad du och många andra håller på med. Evertsson är den personen i Lakers organisaton som besitter överlägset mest hockeykunskap. Därmed inte sagt att han aldrig agerar fel, men att såga honom på detta sättet är inget annat än kvalificerat SKITSNACK.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster