Lakers är på väg att bli en mycket märkligf intolerans klubb, en av Forumets mest agressiva skribenter"Charlamov" pratar med Lakers Klubbchef OM HUR en fristående Supporterförenings Forum ska bedriva sin verksamhet.
Lakers Lakejers Forum har kännetecknats av en sansad MEN engagerad debatt, och där personangrepp varit så gott som osynliga, men när saklig kritik riktas mot nuvarande Lednings och orsakerna till varför vissa saker händer så börjar det mumlas om STASI metoder för att de ansvariga ska slippa förklara Sig.
Har Charlamov mött Jesus eller aspirerar denne på en plats i styrelserummet, med tanke på hur Dr.Jekyll helt plötsligt blivit Hyde.
Trots det som hänt med Kempe så tycker Jag kritiken varit både berättigad och nyanserad angående ansvarigas agerande.
Lakers kan FÖRKLARA logiken i att Evertsson med styrelsens hjälp ville bli av med Sin Drömtränare
, då utan sandlåde-anledningar, så det blir enklare att förstå anledningen.
Även för Mig är både Charlamov/Magnus.B både okända och för Mig ointressanta då Jag ENDAST bryr Mig om det SAKLIG innehållet i det som skrivs.
Men lycka till med ett Steriliserat Forum, det kommer säkert att ha jättemånga som skriver hyllningskörer.