Tror ni Öster klarar av att hamna på topp 3 när sässongen summeras ?. Motivera gärna.
Jag tror vi har en mycket bra säsong framför oss och att den kommer att bjuda på mycket underhållning med dessa klasspelare vi har behållt.
Tror att Öster vinner superettan
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Öster tror jag har gjort sitt man kan inte gå upp och sedan trilla ur igen direkt som man har gjort 2 gånger nu på 2000-talet, den enda som imponerade på mig förra året var Zavadil, ett under att han stannade i Öster!
Jag tror att ÖIF kan ta en plats bland de tre, med tanke på att de fick behålla en fin stomme i laget. Och ekonomiskt ser de också ut att vara rustade.
Så du menar att Figueiredo inte imponerade ?. Tror att vi denna säsongen kan uppleva något mycket bra.
Zavadil och Figueiredo kommer vara 2 stora mittfältsgiganter i superettan och kommer få mycket utrett.
Även Helgi Danielsson är stabil och mycket bra för superettan.
Bennett däremot gör antingen skitbra säsong eller så gör han sig inte mycket hörd.
Teever börjar man nästan tappa hoppet om.
Försvaret bör hålla i superettan och Målvakten Malmqvist kan vi nog se i landslaget i framtiden.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Jag tror inte att de är negativa till Öster. Utan de har nog samma åsikt som jag. Bryr mig helt enkelt inte. Visst det vore kul om Öster går upp igen men jag bryr inte för jag själv tycker fotboll är väldigt tråkigt förutom landslag och svenska spelare i utomlandsklubbar.
Efter vad jag såg idag på vallen så blir det en mittenplats i serien.
Vill man se långbollar och titta på bollar som flyger i luften ja då är det vallen man ska gå till, något spel på marken var det inte tal om idag..
Men som sagt detta var ju bara premiären....(som tur är)
Kan hålla med om att det var roligt och fantasifullt spel i första halvlek , där det såg riktigt bra ut, men i andra kändes som hälften av spelarna vuxigt fast i marken