Börjar bli jävligt trött!!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Börjar bli jävligt trött!!

Inläggav stefan yngwe » tor mar 08, 2007 7:47 pm

På alla förståsigpåare på detta forum! blev uppring för några dagar sedan från föreningen, där frågan var om jag skrev på forumet under "nickname"?
kan tala om att detta är första gången jag överhuvudtaget skriver på detta forum, brukar däremot gå in och läsa på det imellanåt. det som bedrövar mig mest är all skit Eric fått utstå för att han bytt klubb! han är varken den första eller sista! Det är ytterst få som vet varför så den diskussionen kan läggas ner. vad är det som säger att han inte kan komma tillbaka?
Kan även meddela att jag varken är "Serra", "Magnus B", "Malul" eller "Nedomansky" alla i denna gruppen verkar tycka sig så kännda i stan (förutom Nedomansky) med omnejd att vi övriga borde veta vilka dessa är?... detta oroar mig mycket och tyvärr befarar jag att detta forum kan bli öderstiget för klubben på sikt.
är det så att jag har något jag vill diskutera med någon har jag för vana att kontakta personen i fråga för en diskussion mellan fyra ögon.
Sluta med skitsnacket, ta reda på fakta och den som är intresserad är välkommen att ringa.
Stefan Yngwe
stefan yngwe
Forumamatör

Re: Börjar bli jävligt trött!!

Inläggav oskar » tor mar 08, 2007 8:48 pm

ok.
i´m the greatest man alive
Användarvisningsbild
oskar
Forumamatör

Inläggav Malul » tor mar 08, 2007 9:18 pm

hej stefan,beklagar att du tycker det hela är jobbigt.

sen att jag,serra eller charlamov skulle vara nån fara för Lakers håller jag inte riktigt med om...

förstår mellan raderna att vi här på Lakers Lakejers egna forum förstör mycket för klubben genom att prata nedlåtande om Taif och Troja t ex.
Jag säger tvärtom,den rivalitet som finns mellan klubbarna är positiv.
Istället för en storstad där olika lag från staden konkurrerar har vi istället Kronobergs län.

Jag tror dessutom att en enda anonym insändare på SMP gör mer skada än vi lyckas göra här på flera år.

Det som är beklagligt är att du behövdes dras in i detta förstås.Det skall ju inte behöva hända och det inser nog alla men det finns tokstollar överallt i alla läger,på alla ställen.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » tor mar 08, 2007 10:13 pm

Jag kan inte på något sätt förstå hur detta forum kan haverera klubben på sikt. Det är ett forum, som det finns tusentals av i vårt samhälle och jag ser inte faran med det. Dessutom bedömmer jag att det här forumet är tämligen harmoniskt, även om jag håller med om att det skett övertramp.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Varanen » tor mar 08, 2007 11:49 pm

Jag tror en stängning av detta forum skulle ge långt mer ödesdigra konsekvenser för VLH både på kort och lång sikt än att tillåta en diskussion. Det verkar finnas, och då riktar jag mig inte till Stefan Yngwe, en uppfattning om att forumet i sig skapar åsikter (för klubben skadliga sådana). Dessa finns även om möjligheten att skriva de här inte skulle finnas. Forumet skulle då vara puben, fikarasten, periodpausen eller någon annanstans hockeyintresserade kan träffas och ventilera.

Jag har full förståelse för att man kan tröttna på debatten här inne. Jag själv tar då och då en paus, men samtidigt är jag glad över att det finns personer med åsikter. Allt blir lite intressantare så. Jag tror till sist att många tar forumet på för stort allvar. Kanske beroende på tradition då det skrivna ordet alltid vägt tyngre än det sagda. Jag tror inte upprördheten är lika stor över att grabbarna på lagret snackar VLH under fikat. Egentligen är detta inte någon större skillnad.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » fre mar 09, 2007 12:58 am

Så var det med det Scoopet serra/Magnus.B!, Jag varnade Er, Lär Er detta, -FOKUSERA på det som SKRIVS och INTE av VEM, bemöt kritik sakligt för Lakers framtids bästa.

Att Stefan Yngwe härigenom blivit falskt anklagad för Mina åsikter är beklagligt, håller dessutom med Stefan.Yngwe att det ät tråkigt att VISSA Forumskribenter när chans ges sågar Eric för Klubbytet och tar Lakers/Sportchefens parti i uppkommen situation, Lakers kommer att behöva vara rädda om De FÅ spelare som tar Sig fram till A-Lagströsklen, frågan är VILKA som värnar Lakers framtid MEST.

Lycka Till Eric, och så även Lakers, gärna då med en och anna Lokal förmåga.
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav serra » fre mar 09, 2007 10:34 am

Jag ställde en fråga, "är det du som är Yngve Nedomansky"
Hur man nu kan få detta till ett "scoop" är för mig ett under.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav NEDOMANSKY » fre mar 09, 2007 1:58 pm

Under sker! serra, det är med sport som religion , viktiga grejer, - Jesus räddar men Zlatan slår in returen :wink:
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare

Inläggav nr 12 » fre mar 09, 2007 2:14 pm

Så Nedo har ringt till Yngve och skvallrat. Då vet ju iallafall Yngve vem Nedo är. Tror fö mig oxå veta vem han är, Nedo alltså.
nr 12

Inläggav nr 12 » fre mar 09, 2007 5:26 pm

Kunde inte låta bli att slå upp Stefan Y på eniro och där visade det sig att Stefan Yngwe stavar sitt efternamn Yngve, dvs med enkel-v. Kan det månne vara så att Nedo ligger bakom hans nick???
nr 12

Inläggav Klonis » fre mar 09, 2007 5:33 pm

Att ni bara orkar hålla på :sleeping: :sleeping:
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer

Inläggav Malul » fre mar 09, 2007 5:33 pm

haha,så lågt tror jag ingen sjunker.Respekterar stefan och tycker han gjorde det hela helt rätt.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav Nyström han e kung i VLH! » fre mar 09, 2007 5:57 pm

och chansen till att Stefan stavar sitt namn fel är?
VLH ÄR DOM BÄSTA!!
Användarvisningsbild
Nyström han e kung i VLH!
Forumamatör

Inläggav Alfie » fre mar 09, 2007 5:59 pm

0%... förhoppningsvis...

Låser den här tråden nu. den leder ingen vart. Stefan har sagt vad han ville säga. vem är vem får ni ta i andra trådarl /buck
- VÄXJÖ LAKERS OLÉ OLÉ OLÉ -
Användarvisningsbild
Alfie
Forumentusiast

Återgå till Off-Topic