Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
NEDOMANSKY skrev:Enklare hade varit att göra Peter Andersson till 1:a Keeper, och Alexander Lindberg till Båsöppnare.
Evertsson/Lakers har sagt att Man vill ha en scoutingverksamhet av hög klass, VAD består DENNA av?, det är nämligen ganska unikt att en Scout samtidigt är Ass Tränare eftersom dygnet endast har 24 timmar även för dessa samt förmågan att vara på två ställen är mycket sällsynt.
NEDOMANSKY skrev:På hemsidan aviseras info av Evertsson hur kommande säsongs NYA Organisation ska se ut, VARFÖR såg den inte ut så föregående?
I och med att Andreas Custemo sadlar om är den tre man starka tränarstaben klar i Växjö Lakers.
Headcoach, Tomas Kempe.
Assisterande coach, Andreas Custemo.
Sportchef och assisterande coach, Henrik Evertsson.
VISSA skribenter måste bara klaga på allt!!!!Per Carlsson skrev:Förstår inte den uppståndelsen som infunnit sig hos vissa skribenter ang. den "nya" organisationen. Det är egentligen ingen större ändring skedd som jag kan tolka det?
Lakers18 skrev:Kan man inte stänga av NEDOMANSKY?
Han j-la gnäll över allt och alla inom Lakers håller på att driva mig till vansinne. Killen har noll i självinsikt och är endast en bitter gammal gubbe. Hans hockeykunskaper ger jag inte fem öre för rent ut sagt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster