Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
– Riv, slit, stök och bök. Jag ska in under pungskyddet på motståndaren helt enkelt, svarar Thelin med ett äckligt flin i trynet.
Klonis skrev:Ja bra Tellan !!!
Även om jag har varit kritiskt till han under vissa matcher så har jag genom lite snack med verebörande fått lite mer klämm om hur hans situation har varit under föregående säsong
Och dina kontakter är ? Tror Du någon tar Dej på allvar med ditt gnäll på Evertsson.NEDOMANSKY skrev:
Man märker att Lakers är en ung klubb när analyser av spelare grundas på personliga kontakter .
PP skrev:Jag kan ju tycka att den roll Thelin har borde väl rimligen kunna fyllas upp av en avåra egna juniorer.
Alfie skrev:håller med om att Sebastian "Basse" Magnusson skulle vara ett mycket bättre alternativ än Thelin! Garanterat 100% säkert! Helt otroligt dåligt att man inte kan flytta upp den junioren som gjorde mest poäng (i J-laget) till A-laget!
Kan bara säga en sak, att om det fortsätter på detta viset så kommer Lakers inte änns komma till playoff..... div 1 hit och div 1 dit.....
NEDOMANSKY skrev:Tvivlar inte på att Thelin är en bra kille, men det hör inte hit, lika lite som en del tycker att Zlatan personlighet skymmer Hans Världspelarkvaliteter.
Lakers18 skrev:Gott Thelin.
Och sen kan ni sluta att tjata om era juniorer. Dem håller inte klassen. Vi har idag endast 1 kille som är fullt mogen att komma upp och det är Emil. Dem andra är lovande men inte tillräckligt mogna att gå från J20 elit till allsvenskan. Ställ frågan då varför inte allsvenskan översvämmas av J20 superelit spelare varje år? Pga inte ens J20 superelit killarna håller tillräckligt hög klass. Det du säger nr 12 tyder endast på att du har oerhört dålig insikt i hockey och framför allt en övertro på juniorer som förvisso många på detta forum har.
Sebbe Magnusson,Victor Stråhle, Oscar Hammarstedt, Robin Hedström, Anton Sjöberg och Marcus Wänerstam är bra men ingen av dem är mogna att ta en plats som Thelin uppbär.
Sluta tjata om juniorer.
GS skrev:Alfie skrev:håller med om att Sebastian "Basse" Magnusson skulle vara ett mycket bättre alternativ än Thelin! Garanterat 100% säkert! Helt otroligt dåligt att man inte kan flytta upp den junioren som gjorde mest poäng (i J-laget) till A-laget!
Kan bara säga en sak, att om det fortsätter på detta viset så kommer Lakers inte änns komma till playoff..... div 1 hit och div 1 dit.....
Och hur vet du att det inte kan bli så att man lyfter upp någon eller några juniorer till nästa säsong? Har du koll på hur Janne kommer att formera lag och trupp?
Alfie skrev:GS skrev:Alfie skrev:håller med om att Sebastian "Basse" Magnusson skulle vara ett mycket bättre alternativ än Thelin! Garanterat 100% säkert! Helt otroligt dåligt att man inte kan flytta upp den junioren som gjorde mest poäng (i J-laget) till A-laget!
Och hur vet du att det inte kan bli så att man lyfter upp någon eller några juniorer till nästa säsong? Har du koll på hur Janne kommer att formera lag och trupp?
Det har jag inte sagt, jag har bara sagt att Junior är billigare än Thelin och får bättre utveckling! Och hans pengar kunde lika gärna gått till Saviano isåfall!!
GS skrev:Alfie skrev:GS skrev:Alfie skrev:håller med om att Sebastian "Basse" Magnusson skulle vara ett mycket bättre alternativ än Thelin! Garanterat 100% säkert! Helt otroligt dåligt att man inte kan flytta upp den junioren som gjorde mest poäng (i J-laget) till A-laget!
Det har jag inte sagt, jag har bara sagt att Junior är billigare än Thelin och får bättre utveckling! Och hans pengar kunde lika gärna gått till Saviano isåfall!!
Blir svar på svar nu, men har ingen aning om din ålder men jag gissar att du är läskunnig och om du nu försöker läsa vad du själv skriver i ditt inlägg som jag svarade på så står det faktiskt Citat " Helt otroligt dåligt att man inte kan flytta upp den junioren som gjorde mest poäng (i J-laget) till A-laget!".
Jag kanske är för gammal och senil men de orden du skriver tycker jag mer säger just detta.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst