Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:är det så pass mycket saker som kastas in kanske personer / vakter kunde stoppa detta ?. för om domaren bryter matchen måste det varit i större grad av saker.
bobba skrev:HAHAHA vilka "huliganer" dem är i tingsryd
Lakersfan_03 skrev:dåligt när man inte håller koll på sina supportrar så match måste brytas.. kanske spel inför tomma läktare nästa ?
Malul skrev:elstängsel?
Malul skrev:det tänker jag verkligen inte göra!!
här försöker man ge tips om hur tajf skall försöka ha koll på massor av folk och dom verkar inte veta hur,då tycker jag alla tips är på sin plats!
Malul skrev:=)
vet man att man inte kan försvinna i mängden så skärper man sig
Lakersfan_03 skrev:Var det bara 3 personer som kastade in så är det mycket mycket konstigt att han bryter matchen för det.
teddy skrev:Detta var nog det dummaste inlägg/svar jag någonsin läst.
Så matcher med ex 80 000 på läktaren går inte att hålla koll på. Hur löser barca det? 30 000 matcher funkar med i ex england. Så fjuttiga 2700 går nog att hålla koll på. Med andra ord ett riktigt bottenapp för ordningsmakten i tengsry. Men vad kan man egentligen förvänta sig av taif fans. Inte mycket.
*Citera aldrig om du svarar på föregående inlägg*/Varanen
Lakersfan_03 skrev:Nja lakerdome är fortfarande för stort för Taif. Trycket skulle skrämma tillbaka dom till tinsgryd . men o andra sidan lär det inte bli mycket tryck av taifare i domen för dom hör man aldrig här
Toyspeed skrev:teddy skrev:Detta var nog det dummaste inlägg/svar jag någonsin läst.
Så matcher med ex 80 000 på läktaren går inte att hålla koll på. Hur löser barca det? 30 000 matcher funkar med i ex england. Så fjuttiga 2700 går nog att hålla koll på. Med andra ord ett riktigt bottenapp för ordningsmakten i tengsry. Men vad kan man egentligen förvänta sig av taif fans. Inte mycket.
*Citera aldrig om du svarar på föregående inlägg*/Varanen
Jo, Förlåt mig. Dom har ju så perfekt kontroll på publiken i england,italien och spanien. Aldrig spel inför tomma läktare där... aldrig problem med att folk inte sköter sig.
Om du nu menar att de va de dummaste inlägg du nånsin läst så hoppas jag att den dagen någonting kastas in på isen i lakerladan att du kommer in här och förklara hur ni inte kunde ha koll på publiken. Men ops... de har visst redan hänt. Varför hade ni inte koll på den/dom personerna??
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 20 gäster