Håller med Puff, nu när Jag också träffat Thelin, Han är Jättetrevlig
,
nu tycker jag att Han ska krypa innanför Pungskyddet i 1:A Linen.
Sen tycker Jag att Lakers ska värva De trevligaste spelarna som finns så stämningen blir så bra att Laget inte ens behöver ta poäng för att trivas tillsammans
Döp sen om Lakejerna till Gulliganer
, så är Lakers charmoffensiv total.
Märkligt att Thelins tidigare Klubbar inte upptäckt Hans oehörda potential, Nej som Ni säkert förstår så väljer Jag Kvalitet före en spelare som är gladast av alla när Han åker in efter Matchen utan att spelat ett byte i sista perren, detta tyder på att Han mycket gärna vill vara kvar trots uppenbara brister som Spelare, vilket oftast leder till problem med nytt kontrakt. Om Lakers lagmoral ska ha sin urkraft från en Brunkare från 4:Linan så befarar Jag bekymmer framöver.
Dessutom så pratar en del om Intern stämning, undrar om inte stämningen kan påverkas negativt OM Lakers inte ens förmår att ge EGNA UNGA Spelare chansen i enklare roller som tex.Brunkare, någonstans måste Lakers börja att ge egna unga spelare chansen, att BETALA för denna funktion är nästan pinsamt.
Jämförelsen med Malmö stämmer mer på Tränarkarusellen än Spelarvärvningar, dock så är skillnaden hårfin vad gäller epitetet KöpeLag, där håller Lakers hög nivå, dock inte på antalet nollor på sedlarna