Em Kval i fotboll

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav johannes_24 » tor mar 29, 2007 9:57 am

Drar inte tipslördag igång nu med allsvensk fotboll varje lördag?? :P Yes då får man mer i övermorgon då :P Imorrn ska de ölas så därför får hon låta mig va imorrn :P Men de e inte omöjligt ikväll igen :P
IK Oskarshamn, för allas bästa!
Användarvisningsbild
johannes_24
Forumentusiast

Inläggav erok » tor mar 29, 2007 10:01 am

Händer bara när sverige spelar. De andra fotbollsmatcherna intresera inte mig så då kan jag lika gärna göra det i bilen på väg till svärmor. Är ju enda andledningen till att jag följer med till henne :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav johannes_24 » tor mar 29, 2007 10:03 am

Hahahaha hoppas du kör kombi då annars e de la trång kan tala om att annars så funkar volvo s40 2,0 se alldeles utmärkt...Njae man om inte nån annan fotboll intresserar dig så kan jag säga att då får vi fan hoppas att Sverige går vidare till fotbolls EM för jävlars va de ska humpas nästa sommar då i sånna fall :P

Usch svärmor..var du tvungen att nämna ett sådant hemskt ord...Fick rysningar längs ryggraden då en hemsk bild på henne när jag tvingats med till stallet för att mocka åt häst******...Usch säger jag bara hon är hemsk...
Användarvisningsbild
johannes_24
Forumentusiast

Inläggav Herr Oberst » tor mar 29, 2007 10:54 am

Nu blev det helt plötsligt snack om kvinnfolk och kärringar...Jahaja...

På tal om det förresten, det gick inte så himla bra för världsstjärnan Zlatan igår. Kanske kan det gå upp ett litet ljus för vissa här att Allbäck kanske är bättre än Zlatan i landslaget?
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav johannes_24 » tor mar 29, 2007 10:58 am

Herr Oberst slår huvudet på spiken Allbäck skulle ha spelat saknade honom den lilla tid jag han få se för mi kvinns, kom inte på nått annat ord vill inte kalla henne för kärring det passar liksom inte än på bra många år :P
Användarvisningsbild
johannes_24
Forumentusiast

Inläggav Lakersfan_03 » tor mar 29, 2007 12:30 pm

Herr Oberst skrev:Nu blev det helt plötsligt snack om kvinnfolk och kärringar...Jahaja...

På tal om det förresten, det gick inte så himla bra för världsstjärnan Zlatan igår. Kanske kan det gå upp ett litet ljus för vissa här att Allbäck kanske är bättre än Zlatan i landslaget?

Du är en sådan som Assisterande tränaren i sverige sa '' Så fort Zlatan får bollen förväntar sig alla att det ska hända något magiskt och han ska göra något bra direkt , han är fortfarande en människa''
Zlatan var lika dålig som resten av Sverige igår.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Inläggav Hatapopcornssupportrar » tor mar 29, 2007 12:50 pm

Japp zlatan va lika dålig som alla andra igår, dock har Zlatan varit usel i landslaget länge, Allbäck borde starta nästa match med Elmander, Zlatan har fått vad chanser han ska ha från start
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs

Inläggav Malul » tor mar 29, 2007 2:22 pm

jag fick mitt inlägg från inatt raderat,minns inte riktigt om detvar så grovt men det kanske?

iaf det gick ut på följande:
Lars Lagerbäck måste bort,vi kan inte spela säkert o inrikta oss på försvaret borta mot Nordirland.Här skulle givetvis Zlatan o Elmander fått hjälp på topp av Allbäck,således 3-4-3!

Mellberg är den mest förvirrade försvarare vi har just nu,han platsar inte i Öster.

således igen:

Isak
Jonsson-Hansson-Edman
Chippen-Ljungberg-Källström-Mikael Nilsson
Zlatan-Elmander-Allbäck

började spontangråta precis för jag råkade komma ihåg trinidad och Sverige-Turkiet 0-0,matchen som röstades fram av många som den sämsta som någonsin spelats.
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » tor mar 29, 2007 2:52 pm

Är det någon mer än jag som stör sig på Zlatan??? Att höra han säga "landslaget har sin egen spelstil och jag min" fick mig att nästan kasta ut TV:n :evil: ...Sverige spelar sin bästa fotboll när egoister som Zlatan Ibrahimovic inte är på plan :? !!!
Senast redigerad av röd-vit tor mar 29, 2007 5:05 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav alfax » tor mar 29, 2007 3:48 pm

Du är inte ensam, bara höra ett sånt uttalande är bedrövligt.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Herr Oberst » tor mar 29, 2007 4:54 pm

När och var sa han det?
Användarvisningsbild
Herr Oberst
Forumdemon

Inläggav Malul » tor mar 29, 2007 4:59 pm

Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Inläggav röd-vit » tor mar 29, 2007 5:07 pm

Herr Oberst skrev:När och var sa han det?

Under Tv3:s interjuv med Zlatan..Ljungberg verkade ju inte heller så glad när han fick reda på Zlatans uttal efter matchen :? !!
Användarvisningsbild
röd-vit
Forumproffs

Inläggav Lakershjärta71 » tis okt 12, 2010 9:50 pm

4-0..
Det brukar heta att man ska "ta sin gubbe"..
Var det idag som Sveriges backars markeringsspel slutade att existera.??
Användarvisningsbild
Lakershjärta71
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » tis okt 12, 2010 10:24 pm

Och vad gjorde världstjärnan :notOK:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » tis okt 12, 2010 10:35 pm

Tycker inte att man ska lasta Zlatan mer än någon annan. Holland var bra, och Sverige slarvade oerhört, särskilt bakåt. Man kan väl prata om 2-0 målet, som var et rent självmål.

Vill lägga till när jag hör Zlatans svar på Ekwalls frågor. Han svarar bra och jag tycker att hans inställning har förändrats till det positiva.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Flanders » tis okt 12, 2010 11:11 pm

Jag tror att Mellberg är betydligt mycket viktigare för svenska landslaget än vad han fått cred för, syns tydligt hur virrigt svenska försvaret är idag.

Hade Toivonen satt lobben och Safari inte fått hjärnsläpp på inkastet kanske det hade blivit en något annorlunda match, men om man skall försöka peka ut några nyckelkomponenter som inte fungerade (förutom enskilda missar alltså) så är ju försvarsspelet (mittbackarna främst) väldigt osäkra i positionsspelet, samtidigt som Ibrahimovic, Larsson och Elmander tappar alldeles för många bollar idag.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon

Föregående

Återgå till Off-Topic