Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Linkankopia skrev:Rykten gör gällande att Kim Cannerheim är på väg tillbaks till Södertälje.....
Linkankopia skrev:Rykten gör gällande att Kim Cannerheim är på väg tillbaks till Södertälje.....
Kjelleman skrev:Linkankopia skrev:Rykten gör gällande att Kim Cannerheim är på väg tillbaks till Södertälje.....
Icke då han har ett år kvar på kontraktet.
Linkankopia skrev:Kjelleman skrev:Linkankopia skrev:Rykten gör gällande att Kim Cannerheim är på väg tillbaks till Södertälje.....
Icke då han har ett år kvar på kontraktet.
Skönt för jag vill inte se han i en SSK-tröja igen.....
Primeau skrev:Jag startade för en tid sedan tråden "Massflykt från Löven"....det blev ett jävla liv . Jag tror ni kan räkna bort tränaren också
Crimson Glory skrev:Våran silly är ju hur "silly" som helst!
Warg och Werner hit o dit. Kanske Wennerberg. En slovak, en skäggjänkare o.s.v............
Fan, vi få vara nöjd om vi få behålla sex av våra bästa spelare!
Just nu ser det ut som dessa ryker:
Mats Lavander
Erik Forsell
Alex Sundström
Erik Andersson
Alexander Hellström
Daniel Rahimi
sen kanske nån till.
Ses nästa år i denna skitserie!
Grattis till Peter Ström!
Primeau skrev:Jag startade för en tid sedan tråden "Massflykt från Löven"....det blev ett jävla liv . Jag tror ni kan räkna bort tränaren också
IFB skrev:Crimson Glory skrev:Våran silly är ju hur "silly" som helst!
Warg och Werner hit o dit. Kanske Wennerberg. En slovak, en skäggjänkare o.s.v............
Fan, vi få vara nöjd om vi få behålla sex av våra bästa spelare!
Just nu ser det ut som dessa ryker:
Mats Lavander
Erik Forsell
Alex Sundström
Erik Andersson
Alexander Hellström
Daniel Rahimi
sen kanske nån till.
Ses nästa år i denna skitserie!
Grattis till Peter Ström!
Äsch, jag tippar att Erik A, Lavander och Hellström blir kvar!
Å sen briserar le bömbs
Primeau skrev:IKO kommer aldrig komma över att dom hade detta guldkorn i sin hand men skickade hem honom med motiveringen "han tillförde inget till laget". Man kan ju ha tur en gång till, därför värvar man nu i stort sett SAMTLIGA HV´s juniorer
Per Carlsson skrev:En bra värvning av Almtuna. Den killen har verkligen kapacitet att bli ruskigt bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster