Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Jag saknar galningar såsom Kåberg, Ledin, Holm och Hulken vid sådana här tillfällen. En spelartyp som ser till att något i alla fall händer. Trist med desssa gentlemän som glider omkring och kallar varandra sires. Buuuuu!
Varanen skrev:Kolla inte på misären Evertsson! Lova mig Honkanen eller någon med en rolig hatt! Du vet en sådan där keps med händer som klappar om man drar i ett snöre...roligare än denna kultur.
Varanen skrev:Du vet en sådan där keps med händer som klappar om man drar i ett snöre...
tomazzz skrev:ok idag såg jag blomman och ländell äta middag tillsammans. jag säger inte att det betyder nått men fan hoppas
tomazzz skrev:ok idag såg jag blomman och ländell äta middag tillsammans. jag säger inte att det betyder nått men fan hoppas
Niles skrev:tomazzz skrev:ok idag såg jag blomman och ländell äta middag tillsammans. jag säger inte att det betyder nått men fan hoppas
Var nog bara en tillfällighet att båda var hungriga samtidigt, kan man hoppas i alla fall. Sitta utvisad en halv säsong är inte på modet längre, för att ta ett exempel.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 8 gäster