Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:hello there,ingen star trek-nord har inte
Jag har inget annat sagt mer än att jag skulle vilja ha Bornhammar till Lakers. Jag såg också att han redan var upptagen. Jag vet det där om Kempe, men oavsett Kempes vara eller icke vara, så hade han nog gillat en sådan back. Jag gillar han skarpt! Vad vet jag, han kanske är ledig till säsongen 2008/2009?Lakers00 skrev:läjkers,Supporter var har ni varit? Bott i en grotta de senaste åren/månaden?
Jag förstår inte riktigt ditt resonemang, men det är klart att du får ha din egen åsikt. Man kan alltid jämföra spelare med hur många poäng mer eller mindre han eller någon annan gör. Men jag ser att han kan göra mål, och han hade två mycket fina säsonger i div1.Per Carlsson skrev:113 poäng på 219 AS-matcher är väl ändå ingen poängmaskin?
Han skulle defenitivt inte tillföra vårt lag nånting. Finns nog en anledning till att han spelat div. 1 hockey de sista två säsongerna.
Jag vet inte var jag har läst det, men jag är säker på att Mattias Carlsson är på G eller redan skrivit kontrakt med en elitserieklubb, Djurgården tror jag.
ON THE WAY UP skrev:vill ha och vill ha... men jag vet med 100% säkerhet att denna spelaren är intresserad av spel i allsvenskan. Sen vet jag inte hur han är som hockeyspelare. Men med över 200 SM-Liga matcher så borde han ju inte vara helt värdelös. Plus att han är i en ganska intressant ålder.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7913
Varanen skrev:ON THE WAY UP skrev:vill ha och vill ha... men jag vet med 100% säkerhet att denna spelaren är intresserad av spel i allsvenskan. Sen vet jag inte hur han är som hockeyspelare. Men med över 200 SM-Liga matcher så borde han ju inte vara helt värdelös. Plus att han är i en ganska intressant ålder.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7913
Kalpa och Mikko Purontakanen har avbrytit samarbetet trots att det fanns ett kontrakt över nästa säsong. Jag har luskat lite på nätet och vi ska INTE värva hit honom. Floppat totalt tydligen i Kalpa. Vad sådant beror på kan ju variera men....nej.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster