Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Personligen har han en bra attityd i sin spelstil, men jag tycker att han river och sliter utan att få ut så mycket av det. Han har en tendens att ha ett häftigt, odisciplinerat och omoget humör, vilket jag inte gillar hos honom. Men tillsammans med Romö, Markusson, okej! Det skulle säkert gå.Stoffe skrev:Hallgren skulle nog kunna bli riktigt bra ihop med Romö-Markusson(om han skriver på)
Jag håller med dej, att offensiven måste förstärkas rejält om man ser till förlusterna. Chrille & Bois gjorde vardera 45p. Vilka ska nu göra dessa poäng, som tog oss till play-off?c70t5 skrev:Så Växjö Lakers lyckades (uppenbarligen) till slut med bedriften att värva hit Christian Magnusson. Vilken skall han ersätta? Vilken tur att Torsten lämnade så att en annan spelare kan ta över hans jobb på kansliet. Jag personligen, om detta nu stämmer, tycker inte att det är en genialisk kombination att en spelare både representerar laget och vid sidan om jobbar för företaget.
Offensiven måste förstärkas rejält om man ser till förlusterna - inte slätas ut. Det behöver man ju inte vara en raketforskare för att begripa. Sedan så skall väl Putte Carlsson in i truppen också. Ytterligare två forwardsplatser tillsatta mao...
/T5!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster