Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:jonas hoglund far inte fornyat i farjestad,tror ni vi skulle ha rad med honom?
c70t5 skrev: Efter vad jag har hört så är det Turbo-Stiig som har gett Växjö Lakers varma rekommendationer angående denna spelaren.
/T5!!
Är det här ett skämt eller? En riktig "nolla", måste jag säga Han måste vara jävligt bra i egen zon!Primeau skrev:Per Helmersson hade inte suttit fel (ihop med den där nordamerikanen )
http://www.smp.se/article/804687_102-0-0-0
Primeau skrev:Alldeles säkert har han ett namn
Lobo skrev:Om Evertsson lägger slantarna på forwardsidan kanske denna backen vore intressant för Lakers. Skottstark lovande back.. ..kan ju bli den spelare som vi saknat om något år.
Gustav Ellebo
Malul skrev:Niklas Zetterström,Sundsvall.Poängkungen i S-vall kommer förhoppningsvis vilja utvecklas i en klubb som når längre än Sundsvall,här vore ju inte helt fel:) I en liknande tråd för två säsonger sedan hade jag redan med honom,dax att ta honom på allvar nu=)
C70T5 skrev:Ytterligare en intressant back har fångat mitt intresse. Vi snackar hockey-/krona och namnet stavas Niklas Söderström. Senast i Borås HC och är en bastant hockeybit. Tunga kilon kombinerat med rutin. Intressant, mycket intressant!
- Niklas Söderström?
- Daniel Lidman?
- Patrik Magnusson?
/T5!!
LasseMaja skrev:Hoppas verkligen att du kan svara på det där om Larry, för det är allvarliga anklagelser du kommer med!!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster