Mygel skrev:Känns som om Borås har något speciellt att locka med - samarbete med Frölunda och därmed en chans att få ES spel? Lite av en ny Bofors?
Då kanske Johan Andersson entrar Lakerdome med Borås klubbmärke på bröstet?
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mygel skrev:Känns som om Borås har något speciellt att locka med - samarbete med Frölunda och därmed en chans att få ES spel? Lite av en ny Bofors?
Sköna_Gröna skrev:Mygel skrev:Känns som om Borås har något speciellt att locka med - samarbete med Frölunda och därmed en chans att få ES spel? Lite av en ny Bofors?
Då kanske Johan Andersson entrar Lakerdome med Borås klubbmärke på bröstet?
Boris skrev:Malmö har värvat Calle Steen från Södertälje.
http://www.malmoredhawks.com/engines/page___2491.aspx
Piff skrev:Intressant grep av Leksand...
Läste på text.tv att klubben vill låna pengar av sina spelare för att finansiera satsningen mot Elitserien. Det verkar som att det börjar sina i kassan.
Ursäkta om jag var tydlig. Att stänka in ett och annat mål och bidra med en och annan assist, det skulle du nog också kunna bidra med i en match, medvetet eller omedvetet. Sällan som en spelare går poänglös under en säsong. Det ska väl vara Per Helmerssons poängskörd de senaste säsongerna där han inte girerat i så värst mycket mål. Däremot är han tydligen en grymt bra försvarsspelare i egen zon. Är dock inte imponerad av Ströms poängskörd, men det var inte det mitt inlägg handlade om. Jag syftade mest på hans försvarsspel.Mr wee skrev: har ju gjort en del poäng?
Piggelin skrev:Vad är det som händer i Troja?
3 st. juniorer lämnar "kung Jerry".
Erik Yngwe till Rögle.
Anton Beide, 86:a med 38 A-lagsmatcher senaste säsongen, och
Robert Sundin 87:a, Med riktigt mycket poäng den senaste säsongen i J-20 Elit. Båda går till Halmstad.
Stämmer det jag har hört så är det inte bra.
Kommentar från den väl insatte NEDOMANSKY emotses.
Piggelin skrev:Vad är det som händer i Troja?
3 st. juniorer lämnar "kung Jerry".
Erik Yngwe till Rögle.
Anton Beide, 86:a med 38 A-lagsmatcher senaste säsongen, och
Robert Sundin 87:a, Med riktigt mycket poäng den senaste säsongen i J-20 Elit. Båda går till Halmstad.
Stämmer det jag har hört så är det inte bra.
Kommentar från den väl insatte NEDOMANSKY emotses.
Primeau skrev:EXTRA EXTRA!
Nybro är på väg att värva en spelare.:
Fredrik Sandgren f d. back i VIK ryktas kanske vara på väg till Glasriket.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster