Haha nejdå, trivs alldeles utmärkt med mitt liv, jag lever i verkligheten men när det gäller Rögle verkar du leva i LALA-land som vanligt !
Så när personer som ska få in pengar till klubben genom sponsorer osv misslyckats är det alltså mitt fel?? Intelligent skrevit Mygel...verkligen...
Orealistiska spelare skriker inte JAG efter, skriv gärna ett enda namn som jag velat ha som är orealistiskt??? Jag har säsong efter säsong t.ex pratat om Jens Nielsen, Gahn,Mattias Beck,M.Eriksson.F Jaensson m.fl m.fl så som vanligt har du inte en aning om vad du snackar om.Självklart kostade Nordamerikanerna en del absolut, men vem värvade dom? Var det jag eller Roger Hansson..hmm...ska vi se här...tror det var Roger..eller lilla Mygel? Nope inte följt J20laget, däremot kunskap/känner/kände spelare i både Tyringe och i Jonstorp, och NEJ det är inte bara gnälliga/veka Juniorer som sågat honom utan även spelare som spelat på "Rögle-nivå " så IGEN noll koll på läget.....
Ang. Målvaktsidan: Imponerar inte på pappret.. Årets understatement!! Ja dom ska " slåss" om spaden, en kille som klassades som 3a av RBK:S målvakter ijfor har helt plötsligt på några månader tydligen blivit " delad " etta i Rögle, samt ett såll med miffoblod i ådrorna, nej jag tycker det har värvats jättebra där... Rätt att flytta upp Sebbe JA, men att inte värva en bra målvakt är USELT!
Backarna: Nej absolut inte glömt det, Kenny är Kung ingen tvekan, Sondell en bra värvning som jag också skrev så varför skriver du ens nåt om det ?
Forwards: Ja nej du har HELT rätt Mygel, finns inga bra små spelare i Eliten, vem fan vill ha Anders Söderberg t.ex.... nej usch nej... Så korkade uttalande av dig så man garvar ju ihjäl sig
JAG till skillnad från dig har sett x antal matcher och Arla har varit genomgående bästa forward i samtliga, dessutom finns det x antal poäng att bevisa det på dessutom ! Ja folk skrattade åt Rögles värvningar inför säsongen absolut, det sorgliga är att JAG skrattar fortfarande !!! Roger lyckades med EN enda värvning föregående säsong !Zacke givetvis, Bödker får godkänt, resten är mer eller mindre totala floppar, Harkins bra värvning på slutet. SÅ lilla Mygel ÄN en gång har jag rättat dig....Dåligt formulerad skriver du...du kanske borde kolla igenom vad DU skriver innan du skriver in det istället..för snacka om att ha NOLL koll....