Lör nybro

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lör nybro

Inläggav teddy » mån aug 06, 2007 10:00 am

Skulle vi inte kunna sluta upp på sittplats på lördag mot nybro. En liten för kick off. Jag menar en lördag. dricka lite, saft eller öl eller vad som helst. Sjunga sig lite också.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav Linda » mån aug 06, 2007 10:53 am

app app app...ingen alkohol i ishallen..

MARKUS! Skämmes! "Fy på dig" :wink:
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav teddy » mån aug 06, 2007 11:06 am

innan såklart. :lol:
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav norje » mån aug 06, 2007 12:01 pm

hakar på utan tvekan, fast det blir saft för min del :wink:
Användarvisningsbild
norje
Forumproffs

Inläggav antonius » mån aug 06, 2007 5:37 pm

Det blir inget på västra eller ?
Angel Islet Army
antonius
Forumentusiast

Inläggav bobba » mån aug 06, 2007 6:04 pm

jodå, lite folk lär det väl bli, en sisådär 10 styck iaf 8) haha
When we are good they never remember When we are bad they never forget
bobba
Forumdemon

Inläggav Dragkampslakej » tis aug 07, 2007 6:47 am

Genom åren brukar det inte ha fungerat med klack på träningsmatcherna. Själv missar jag den första matchen till min stora bedrövelse. Fast o andra sidan brukar det sällan vara värst bra hockey i början.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

...

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 10:29 am

Varför har det inte fungerat med klack på träningsmatcherna? Är det något som MÅSTE fungera!?? Vad är det som hindrar er att stötta laget och sjunga ramsor då? Jag tycker att man kan ha klack när som helst. Har du inte funderat på om det kan bero på er entusiasm?
Beundransvärt är det när ett fåtal Lakers entusiaster reser ända upp till kanske Leksand och Umeå för att om möjligt göra sina "låga" röster hörda. Är det också förkastligt, menar du? I så fall tycker jag att det är lite som att sparka undan benen på dom.

Ursäkta mig Dragkampslakej, men det lät bara som ett otroligt dumt uttalande.
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 10:53 am

Det är väl ingen som har påstått att det är förkastligt, eller?

Det som skrevs var att det inte brukar fungera då de flesta väljer att spara på krutet till det är match på allvar. Det finns inget som hindrar de som vill att stå och håja men det är bara korkat att förvänta sig att det ska vara som på seriematch.

Jag tar för självklart att du "Supporter" står på västra vid alla tillfällen som bara ges att se Lakers A-lag, träning som match, och håjar halsen ur led eftersom du har så bestämda åsikter om hur en klackverksamhet ska fungera.
Om inte, så var tacksam för de gånger det är folk som verkligen ställer upp och bidrar till stämningen istället för att tycka det är dåligt de gånger vi inte gör det.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 11:40 am

Skit samma om jag har mer eller mindre bestämda åsikter, men åsikter har jag. Det kan man väl få ha, eller? Jag reagerade bara på Dragkampslakejs uttalande. Sedan har jag inget ansvar för hur klacken ska fungera. Det är inte mitt bord.
Jag förväntar mig inte att det ska vara som på seriematch under träningsmatcherna, men "nära på" skulle ju kunna vara en möjlighet eller sjunga en sång en och annan gång i alla fall. Om det bara handlar om att ni vill spara krutet och era röster, det är en sak. Men man behöver ju inte sjunga non-stop heller. Det är ju lite avslaget på läktarna på träningsmatcherna, det kan vi nog vara ense om under den här tiden. Dragkamslakej sa att det inte skulle fungera, så hänger det bara på att ni vill spara på krutet, så förstår jag det. Då fungerar det ju inte. :wink:

Jag är medveten om att det är en lång säsong, men det beror ju på vad man gör det till också.

Jag är SÅ tacksam ska du veta. :D
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 12:42 pm

Tidigare om åren så var vi överallt jämt och stojade och håjade. Nu är det inte så länge. Det var nog det Dragkampslakej menade när han skrev att det inte brukar ha fungerat genom åren.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 12:46 pm

Vad är det i så fall som inte har fungerat nu som det gjorde då?
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 12:49 pm

Första åren gjorde vi tappra försök, de har trappats av med åren och de senaste åren beslutade vi att inte ha organiserad klack på träningsmatcher utan koncentrera oss på seriematcher.

Bara för att inte LL har organiserad klack finns det inget som hindrar att det finns en spontanklack.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav teddy » tis aug 07, 2007 12:52 pm

pust pust orka!!! lägg ner nu. Dom som vill stå och skrika gör det. Alla andra kan sitta ner på sittplats och hålla käften. Basta
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 1:33 pm

Teddy lille! Var fick du luft ifrån? :evil: Har du ätit taggtråd till frukost eller? Du behöver inte delta i diskussionen om du inte vill, men då anser jag att du bör ta fram din goda sida och visa respekt och skärpa ner tonen något. Eller hur gammal är du?
Anser inte att du är något "forumproffs" precis.?

Linda..Beror det på dålig uppslutning från LL som gör att ni har lagt ner det då? Spontanklackar har jag inget emot.
Senast redigerad av Supporter tis aug 07, 2007 1:44 pm, redigerad totalt 3 gånger.
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav eddan » tis aug 07, 2007 1:35 pm

Supporter skrev:Teddy lille! Vad fick du luft ifrån? :evil: Har du ätit taggtråd till frukost eller? Du behöver inte delta i diskussionen om du inte vill, men då anser jag att du bör ta fram din goda sida och visa respekt och skärpa ner tonen något. Eller hur gammal är du?

:lol: :roll:
Användarvisningsbild
eddan
Forumproffs

Inläggav teddy » tis aug 07, 2007 1:44 pm

Anledning till varför jag skrev som jag skrev var att ni har ju tjötat samma sak om och om igen i en vecka. Du får samma svar hela tiden. Men ändå orkar du tjata vidare. Försök att förstå att vi har inte någon klack på träningsmatcherna (vilket jag med tycker är synd) Intresset är för dåligt.
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 1:45 pm

Jag orkar tjata, Teddy lille! Men varför sa du inte det tidigare då, att intresset var dåligt, dynghög?

I övrigt tycker jag att det finns alltför många bristfälliga kommunikatörer på det här forumet. Här bestämmer man över alla hur, vad, när något får sägas..typ. Jag kanske inte är lika dum i huvudet som du Teddy lille, men jag tycker inte du ska lägga dig i andras diskussioner om du attackerar folk så där. Det kan komma in nytt folk här hela tiden, som du inte har någon aning om vilka de är, så visa respekt! Jag lovar, det kommer du långt på.
Senast redigerad av Supporter tis aug 07, 2007 1:53 pm, redigerad totalt 1 gång.
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 1:50 pm

Teddy har redan svarat på din på fråga.

Har du fler frågor till mig i ämnet så är du välkommen att skicka ett PM så ska jag försöka att svara.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav teddy » tis aug 07, 2007 1:52 pm

Supporter skrev:Jag orkar tjata, Teddy lille! Men varför sa du inte det tidigare då, att intresset var dåligt, dynghög?

Moget
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 1:59 pm

Linda skrev:Teddy har redan svarat på din på fråga.

Har du fler frågor till mig i ämnet så är du välkommen att skicka ett PM så ska jag försöka att svara.
Jag är inte intresserad längre, jag mår bara illa bara jag tänker på vissa härinne, som inte kan vakta sin tunga, i så fall ger jag igen med samma mynt, Teddy! Kalla det moget om du så vill.
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Kjellsson » tis aug 07, 2007 2:01 pm

:sleeping:
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 2:05 pm

[quote]Jag är inte intresserad längre, jag mår bara illa bara jag tänker på vissa härinne, som inte kan vakta sin tunga, i så fall ger jag igen med samma mynt, Teddy! Kalla det moget om du så vill [quote]

Tänk på vad du skriver. Med sådana svar kan du inte förvänta dig att någon ska svara dig på ett vettigt sätt. Sådan svar och uttalanden som du skrev nu till Teddy hör hemma i sandlådan och inte här.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » tis aug 07, 2007 2:16 pm

Säg då åt dina mannar att de också tänker på vad de skriver då, tack! Jag vill kunna diskutera ifred med dig utan att jag ska behöva bli påhoppad bara för att han/hon är urless på diskussionen. Fattar du vad jag menar?

Vakta din tunga= tänk först, skriv sen (Bättre så?)
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Linda » tis aug 07, 2007 2:25 pm

Du har PM.

Denna diskussion mellan oss finns ingen anledning att fler ska behöva läsa.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » tis aug 07, 2007 4:16 pm

Tråden urspårad, otrevlig, och därigenom låst.
Vissa bör verkligen skaffa trevligare attityd!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Återgå till Klacken