Pilletter

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Pilletter

Inläggav Skabten » sön aug 12, 2007 2:05 am

Lite sugen på ett säsongskort, kollade runt lite och såg att ni har de dyraste i serien. Kanon att man kan dela upp betalningen på 5 tillfällen men ändå lite dumt att jag kan betala styck-pris och se alla 23 matcherna billigare. Enda klubben jag såg som hade ett högre pris var Nybro av alla lag där styckpriset för plåtarna var 100*23 medan säsongskortet kostade 3500/3800, möjligtvis eftersom dom räknar med att hamna i det undre play-offet ;)..

Men men, jag antar att det beror på att ni fyller upp era 3400(?) platser bättre än vad MIF, LIF, Rögle och björklöven gör i sina kåkar, vilket gör det dyrare att parkera arslet över en hel säsong.

Jag är inte en snål jävel, bara en studerande sådan.. vi ses i höst, off-season är smärtsam.
Användarvisningsbild
Skabten
Forumamatör

Inläggav Niles » sön aug 12, 2007 2:16 am

Säsongskort på sittplats innehåller både träningsmatcher, seriematcher och presentkort. Lösbiljetter är mer begränsade. Allt är dock väldigt prisvärt, inte minst Lakejabonemanget.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum

Inläggav #54 » sön aug 12, 2007 12:57 pm

sittplats kostar mer än 100 kr, det är ståplats som kostar 100. Vad sittplats kostar vet jag inte, för jag har aldrig suttit ner, under periodens gång det vill säga =)
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav ruppo » sön aug 12, 2007 1:33 pm

150 kostar sittplatsbiljetterna den kommande säsongen...
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon

Inläggav Räven » sön aug 12, 2007 9:42 pm

Tilläggas kan väl också att om man köper "lösa" sittplatser till varje match, så får man såpass dåliga att man knappt kan följa matchen på ett optimalt sätt. Nej, då är det mycket bättre att tidigt, se ut en bra sittplats och kunna provkolla den långt innan säsongen sätter igång. De allra bästa platserna är redan vikta åt sponsorerna, men är man ute i tid så kan man ha tur.
"Var dig själv, det finns redan så många andra"
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic