Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Gretzky skrev:Toby, vad exakt är det som den "tuffare" delen av en supporterförening behövs till? Kan du förtydliga dig lite.
alleballe skrev:"Jag säger inte att ni har fel men ni borde ta debatten istället för att se det som omoget skitsnack från mannen som har väntat i 28 år" ajg är faktiskt 14 hahahahahahah fy fan va dissad du blev nu va??
Daniel skrev:alleballe skrev:"Jag säger inte att ni har fel men ni borde ta debatten istället för att se det som omoget skitsnack från mannen som har väntat i 28 år" ajg är faktiskt 14 hahahahahahah fy fan va dissad du blev nu va??
om man vill att någon ska ta en på allvar och lyssna på vad man har att säga gäller det att ha lite mer nyanserade inlägg
alleballe skrev:"Jag säger inte att ni har fel men ni borde ta debatten istället för att se det som omoget skitsnack från mannen som har väntat i 28 år" ajg är faktiskt 14 hahahahahahah fy fan va dissad du blev nu va??
Bortsprungen Lakej skrev:Det är med stor fasa som jag börjar se tecken på att omogna fjortisar med storstadskomplex börjar infiltrera klacken. Tycker precis som Linda säger att det är viktigt att de personer som varit med från början markerar vad som är acceptabelt och inte.
Om Ultraz-grupperingar börjar växa upp i utkanten av Lakers Lakejer kan jag bara säga att det hela är mer än beklagligt. Jag tror att föreningen Lakers Lakejer måste vara väldigt uppmärksam på utvecklingen på läktaren. Här har styrelsen ett stort ansvar.
När jag följde med på min första bortaresa till Helsingborg år 2000 blev jag betagen av den fantastiska stämningen. Kamratandan och den positiva inställningen gjorde att jag valde att aktivera mig i klacken, vilket jag aldrig ångrat. Visst är det härligt när det blir en het och intensiv stämning i hallen, men att därifrån gå till Ultraz-grupperingar med ett enda mål att provocera är inte bra. När jag står i Lakers Lakejer känner jag mig aldrig orolig eller rädd för bråk, vilket inte är särskilt vanligt om man studerar andra klackar runt om i landet.
Det är känslan av kamratanda och positiv inställning som gjort att vi kommit så långt som vi gjort. Jag tror inte att Växjö Lakers hade spelat i allsvenskan utan Lakers Lakejers medverkan. Jag anser att Lakers Lakejer måste sätta hårt mot hårt vad gäller tendenser till nya hårdare grupperingar.
/ Erik, lakej no. 5
Peter "Peppe"Jönsson, Röglebloggen, CITAT skrev:”Danne” undrar hur vi spelare påverkas av publiken under matcherna. Man hör inte så många detaljer men man dras med av den allmänna stämningen i hallen. Så om det går dåligt så är det sååå viktigt att publiken försöker dra igång en positiv stämning för att vända på steken.
erok skrev:Nu har vi retat upp en aikare.Läste på deras forum att han var nära att gå över och veva bara för att vi kopierat ramsor.Men han ska till Växjö och slåss nästa gång han kommer hit
Lakersfan_03 skrev:Bortsprungen Lakej skrev:Det är med stor fasa som jag börjar se tecken på att omogna fjortisar med storstadskomplex börjar infiltrera klacken. Tycker precis som Linda säger att det är viktigt att de personer som varit med från början markerar vad som är acceptabelt och inte.
Om Ultraz-grupperingar börjar växa upp i utkanten av Lakers Lakejer kan jag bara säga att det hela är mer än beklagligt. Jag tror att föreningen Lakers Lakejer måste vara väldigt uppmärksam på utvecklingen på läktaren. Här har styrelsen ett stort ansvar.
När jag följde med på min första bortaresa till Helsingborg år 2000 blev jag betagen av den fantastiska stämningen. Kamratandan och den positiva inställningen gjorde att jag valde att aktivera mig i klacken, vilket jag aldrig ångrat. Visst är det härligt när det blir en het och intensiv stämning i hallen, men att därifrån gå till Ultraz-grupperingar med ett enda mål att provocera är inte bra. När jag står i Lakers Lakejer känner jag mig aldrig orolig eller rädd för bråk, vilket inte är särskilt vanligt om man studerar andra klackar runt om i landet.
Det är känslan av kamratanda och positiv inställning som gjort att vi kommit så långt som vi gjort. Jag tror inte att Växjö Lakers hade spelat i allsvenskan utan Lakers Lakejers medverkan. Jag anser att Lakers Lakejer måste sätta hårt mot hårt vad gäller tendenser till nya hårdare grupperingar.
/ Erik, lakej no. 5
Håller med dig faktiskt fullt ut.
Kamratskapen och att man känner sig trygg med lakers lakejer är nog det viktigaste.
Är det någon ultraz grupp på gång eller vad är det tal om ?.
har inte följt det så bra men jag håller med om att vi inte skulle behöva en sådan grupp.
Supporter skrev:Nu har jag det!
Låt: Blinka lilla stjärna, eller en annan passande låt
HEJA LAKERS NI ÄR BÄST
SEGRA NU SÅ BLIR DET FEST
SE NU TILL ATT MÅÅÅÅLA
SÅ VI SLIPPER VRÅÅÅÅLA
SE NU TILL ATT TA POÄNG
ANNARS TAR VI OM REFRÄNG
LAKERS LAKERS LAKERS!!!
Då kör vi denna mot Borås, grabbar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster