Ljungby dansar och ler!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Ljungby dansar och ler!

Inläggav Primeau » sön aug 19, 2007 1:32 pm

Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » sön aug 19, 2007 2:20 pm

Om jag får gissa, så tror jag att det blir massflykt från Ljungby under den närmsta veckan.. 8O
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav erok » sön aug 19, 2007 6:28 pm

vet inte vad som är farligast.Att provisera en ljungbybo å riskera att bli slagen eller stå i kö helt ovetande om att två galningar försöker skjuta på en utanför oleo.
Helt meningslöst att ta upp detta även på off-topic.Därimot vet jag att ishockeyklubben Troja har haft en massa aktiviteter denna helg för att öka på sin ekonomi.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Supporter » sön aug 19, 2007 6:48 pm

Jag tror inte det är bättre om man håller tyst om det. I så fall tycker jag det skulle vara meningslöst att ha med trådar med roliga historier eller roliga videos. Det har inte heller något med hockey att göra.
Supporter
Inaktiverad användare

Inläggav Baloo » sön aug 19, 2007 6:59 pm

erok skrev:Helt meningslöst att ta upp detta även på off-topic.Därimot vet jag att ishockeyklubben Troja har haft en massa aktiviteter denna helg för att öka på sin ekonomi.

Där kom den igen...

På tal om off topic...
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inläggav Primeau » sön aug 19, 2007 9:52 pm

Vad som ej kom med i artikeln är att en man iklädd rödvita kläder löpte amok och kastade en icke fungerande carrier luftvärmepump efter folk.
:eeeh:
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav erok » mån aug 20, 2007 6:06 am

Ok svara på frågan vilket som känns tryggast.Att bli beskuten utanför oleo eller reta upp en ljungbybo.Vad är det som säger att samma galningar inte kommer att beskjuta folkmassan när de är på väg in i ishallen.Ser absolut inte något komiskt i detta utan helt enkelt för jävla trist att folk inte ska kunna roa sig å ha kul utan att bli utsatta för våld oavsett om det är i en ishall,torg eller danställe.Därimot försökte jag ta något possitivt om ljungby å hockyn å tog fram att det fortfarande finns folk som försöker rädda hockyn i ljungby
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Primeau » mån aug 20, 2007 7:50 am

erok skrev:Ok svara på frågan vilket som känns tryggast.Att bli beskuten utanför oleo eller reta upp en ljungbybo.

Det beror ju på VEM ljungbybon är. Men spontant känns det som att reta upp en ljungbybo är tryggare än att bli beskjuten.....
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » mån aug 20, 2007 10:42 am

jag skulle nog fan föredra att stå i oleokön när nån skjuter än att öht vara ute o festa i Ljungby.

Har varit där 3 ggr på fest... 2 av gångerna har jag varit extremt nära att åka på rejält med stryk.

har varit ute i stan (Växjö, that is) oräkneliga gånger och aldrig hamnat i bråk.
Senast redigerad av buck mån aug 20, 2007 1:41 pm, redigerad totalt 1 gång.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Kiddan » mån aug 20, 2007 10:54 am

Buck, folk är inte rädda för folk med skägg i ljungby ;)
Användarvisningsbild
Kiddan
Site Admin

Inläggav friberg » tis aug 21, 2007 12:11 am

ja du buck inte kan man tro det om dig att du skulle åka på en snyting i trojaland men visst har du uttalt dig som lakersfans så förstår ja att de vill ge dig en snyting inte för att ja tror du gjort det
friberg
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic