Supporter skrev:Är det bara av ren slapphet att ingen vill ta tag i det?
Supporter... Vill du sköta hemsidan så varsågod...
Supporter skrev:Hur motiverar du det?
Är det bara av ren slapphet att ingen vill ta tag i det?
Varför var det så viktigt med Fråga Henke förra säsongen?
Kräva och kräva.. Det handlar om EN grej, och eftersom Fråga Henke fortfarande finns med på hemsidan förväntar i alla fall jag mig, att den ska bli aktuell inför denna säsongen också. Det finns säkert de som, bara de kan och vill, så kan man sätta igång med Fråga Henke..snaaart. Det kanske inte ens finns tid att radera den.? Medvetna om att länken finns tillhanda borde man i alla fall vara. Men om det är sådan bemanningsbrist för tillfället, så visst, jag bidrar gärna med en hand så det blir gjort.Per_växjö skrev:Supporter skrev:Är det bara av ren slapphet att ingen vill ta tag i det?
Supporter... Vill du sköta hemsidan så varsågod...
Supporter skrev:eftersom Fråga Henke fortfarande finns med på hemsidan förväntar i alla fall jag mig, att den ska bli aktuell inför denna säsongen också.
alfax skrev:Jag uppskattar ALLA som gör något ideelt för Lakers ...skit i gnällspikarna!!
Glans skrev:Uppdateringen av lakershemsida suger.
Glans skrev:alfax skrev:Jag uppskattar ALLA som gör något ideelt för Lakers ...skit i gnällspikarna!!
Och vad gör du för ideelt ? Plocka du upp varor på samarkand. Eller sitter du och gnäller på folk som kommer med kritik gentemot klubben, vakna upp alfax ser du inte vad som håller på att hända men klubben.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster