Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Komodoödlan skrev:Hur bra måste man egentligen vara om inte en spelare som Berglund räcker till för NHL?
Man ska inte tro att man är bättre än man är. Då kanske man snart är i Gislaved.
Komodoödlan skrev:Såg att bröderna Burakovski lirar i Pantern.
Jag har velat haft hit Robert till Lakers. Han var riktigt duktig när Herlev var här på besök för några år sedan. Få i ishockeyvärlden har ett så bra skott som han, men har även riktig bra skridskoåkning på det. Suverän i PP. Ett aber är väl hans ålder.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=513
Komodoödlan skrev:Har du någon aning om varför han är som han är, och varför du är som du är
Komodoödlan skrev:Jag tycker Weinstock också är en Diva, men jag tror inte att han är dum i huvudet för det.
Jag vill inte gärna använda ordet Diva, men om ni gör det så gör jag det också, så som jag tolkar ordet. Ordet kan säkert tolkas på "1000" olika sätt. Förresten, så ska man vara försiktig att kalla någon för Diva eftersom man oftast inte har någon som helst uppfattning om varför en spelare gör si eller så. Det är bara att titta på Weinstocks hållning och rörelsemönster efter att han har gjort mål, hånar motståndarna med att lyfta upp armen och knyta näven mot deras bås. Spelare i motståndarbåset har till synes känts sig provocerade och blivit förbannade. Där upplever jag honom som en Diva.Gretzky skrev:Ödlan, tror att du och detta forum skulle må bättre om du försökte läsa mellan raderna och se helheten i andras inlägg, istället för att tolka ordagrannt.
Är tveksam till att Herr Oberst syftade på att ovan nämnda spelare har blivit i medicinska termer klassad som idiot (dum i huvudet), utan snarare att han har vissa problem med att fungera i ett kollektiv. Men jag vet inte, kanske jag som tolkar fel.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster